Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



fredag 27. februar 2009

I de sene nattetimer.... :)

Caro og lex ligger å sover rund beina mine... korreksjon, lex ligger der jeg skulle hatt beina mine og caro ligger ikke så langt unna.

Det var trening i ... det blir i går nå faktisk, og jeg har aldri hatt den følesen når jeg har trent noen gang. Jeg var mye mere fokusert på lex, roligere, tok tiden til hjelp, og jeg bare nøyt det å se caro være glad for å få trene, løpe, han fikk budføring og innkalling med stå. Ikke perfekt men hva gjør vel det... vi gjør det for morro skyld. Det ga meg en god, deillig følese inni meg... vite at caro bare skal kose seg, ha det morro. Den følesen skal jeg gjøre alt for å beholde når jeg trener!

Lex har det morro når vi trener han også, uten tvil, fikk en tlf i går...(er fortsatt i går selv om det føles idag) at det var morro å se en så glad hund på trening. Det er altid godt å høre, for det viktigste for meg er at hunden synes det vi driver med er gøy. Vi skal begge trives med det vi driver med ;)

Vet dere hva...for 15 års siden på denne tiden av døgnet lå jeg å kasta meg rundt rundt i senga... da skulle jeg faktisk hente min første hund... Shefern PETTINAS LEX.... Jeg hilste på han da han var 4 uker og hang i hæla på oppdretter til jeg fikk han med hjem. Det å få være med i valpekassa de ukene... De glemmer man ikke. Har masse bilder av lille nurket, men der er papirfotor og jeg har ikke scanner. Får se om jeg kan få lagt inn bilder av han. Verdens herligste shefer gutt, en som altid vil ha sin egen plass i hjerte mitt.

Og en ting til...lite viste jeg på denne tiden i fjor at jeg mange, mange timer seinere skulle få meg en hund til.... nemlig knertebos nillans dream boy... lex. Det er helt sinnsvakt å mange tilfeldigheter som er mellom de 2. Lex1 og lex2.

Føles ikke som det er 15 årsiden, lenge siden ja.. men 15 år... nei. Tiden flyr avgårde.

Nei, på tide å finne senga... minnene er mange...og jeg skal nyte alle sammen :)

God natt og god helg :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har en utfordring liggende i min blogg.
Ta en kikk da:):):)
http://www.turbo-haico.piczo.com.

Mvh
Liv Marit og Haico