Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



mandag 2. februar 2009

Seint men godt :)

Eller tidlig alt etter som men... Raste en tur innom dog weben til nkk for ca en time siden.. ser ikke ut som lex sine skulder bilder var avlest.. titter litt rundt på webben og logger meg ut. Slår av datan... sitter i go stolen å sms med mikkel når det ramler inn en sms far oppdretter.. Anne-marit. Vil du høre noe positivt på en kald kveld? Det sier jeg jo ikke nei til... Neste sms kommer...


LEX STÅR REGISTRET MED A PÅ SKULDRENE HAN ER FRI :) :) :)


Gjett om jeg er glad! Jeg stoler på Anne -marit, men jeg måtte bare se det med mine egne blå, og logger meg på...og der står det sort skrift på hvit bakgrunn. Knertebos nillans dream boy (lex), A.

JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!! Den nyheten trengte vi :)

På onsdag er det øyelysning :)

Ha en fin aften.

Ingen kommentarer: