Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



onsdag 4. februar 2009

Gårsdagen...

Begynte med tlf vekking. Dvs jeg våkna akkurat rett før tlf ringte. Så var det opp å komme seg i gang. Hunder luftes, lex hadde en avtale med Cathrine, lille jr trengte å få løpe av seg litt energi, og caro blir så fort sårbeint på snøen, så han fikk en lengre tur i bånd med meg helt av seg alene. Det tror jeg han satte pris på. Vet at lex har hatt en fin dag. Nå ligger han å sover og det var ikke mye liv i han etter at vi kom hjem.

Dagen starter på ett legekontor, jeg er tidlig ute, men hva hjelper vel det når vektern glemmer å låse opp den etg jeg har parkert i? Lite, så det blir en liten spurt økt ... for meg tidlig på morran. Vel inne hos legen prates det og taes prøver. Så apotek og en titt på mobilen som viser at jeg har fått en sms. Og det er fra en veldig god venn jeg ikke har fått prata med på ca 1 år... eller noe der omkring. Han har fått ledig tid..og det hadde jeg også. Så bilen settes i rettning min venns tilholds sted, etter litt usikkerhet fra min side om hvilken dør man gikk inn igjen... kommer min venn å redder meg. Godt å se ham igjen.

Vi setter oss ned å prater og minuttene renner av gårde... jeg glemmer nervene for møte jeg skal på litt sånn etter på og dytter vekk tanken hva med lex og turen til caro... Det er som cathrine leser tankene mine, for hu sender en sms om at hu kan ha lex til den møte er over. Jeg takker aller hjertligst for det, for da kan jeg fortsette praten til jeg må ile av gårde. (utrolig å mye man har å prate om sånn når det har gått ett år siden sist)Og rekker møte akkurat.

Møte er overstått, litt sånn ikke kjempe glad etter møte, men ikke helt missfornøyd heller. Det man kan kalle ett greit nok møte? ja.

Vel hjemme er det lufting av caro... som mer eller mindre gåes i søvne... en kort tur innom dogweben for å se om resultatene på albuene til lex sine søsken har kommet... setter meg i stolen å skal bare hvile øya litt... Det ble ikke litt. Jeg våkner av en sms, er noe forvirra og ser på klokka.. Med noe dårlig samvette, sms cathrine med forklaring på at det tok litt tid. Det var ikke noe problem for Cath.

Raer av gårde, fytte-søren-å-kaldt, og blir hils at en kjempe glad lex. Så er det trening etter en liten kaffepause, (for de som drikker det) på en bensinstasjon. Så trening. Jeg hadde nok tolmodighet til en hund i går fant jeg ut. For lex er først ute, og vi får jobba med en del ting. En grei økt... kjempe bra apport. Sa ikke slipp men frian ut og venta til han slapp aporten selv med å ta den. Så er det caro som kommer inn i hallen, lukter tispe og rullgardina ramler ned. Jeg får han på nett ved å ta nå-skal-vi-jobbe momente og caro er på nett i 2 sek. Prøver med gobit, men stresset er så høyt at han tar fingern min i stede. Da sa jeg takk for oss. Kjente at nå var det tomt for tolmodighet. Da er det like greit å dytte bikkja i bilen slik at man ikke jobber negativt. Etter litt mere hyggelig prat, så er det hjem. For hunder og god natt.

Nå sover hundene, jeg venter på at brødet skal tine slik at jeg kan få i meg noe frokost, for denne dagen er det også planer. Øyelysning kl 15 og foredrag kl 18.

Lex er trøtt han... passer meg bra. Han sitte stille å noen se han inn i øya... blir en utfordring (hi hihi)

Mens jeg husker det, nå er det mulig å legge igjen private beskjeder til meg i gjesteboka, så hvis du har noe på hjertet du ikke har lyst til at andre skal se... så har du muligheten til det nå :)

Det var noe mere jeg skulle skrive her... men det komme jeg ikke på.... jo, de som trener sammen med oss... kan dere sende meg ett bilde av hundene deres? (eiere pleier sjelden å like at bilder av en selv ligger ute på nett ;9) Har fått ett bilde alt. Sniff og smule. Vet at caro og lex gjerne vil ha bilder av vennene sine på bloggene også.

Nei, klokka raser av gårde i dag også.. må sette igang. Ha en fin dag og kryss finga for lex sin øye lysning :)

Ingen kommentarer: