Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



lørdag 7. februar 2009

Så ramlet hele himmelen ned....

Og den fortsetter ¨ramle" ned. Har alt møkt verandan en gang og det ser ut som jeg må ute flere ganger.

Har hvert en orntlig "husmor" idag. Når du har hund med støvmidd alergi, så forteller den deg ganske kjapt når det er på tide å ta i ett tak. Så da starta vi, Problemet er at når jeg starter blir jeg aldri ferdig, for jeg oppdager stadig noe mer som jeg kan rydde... og dermed ser leilligheten mere rotete ut enn når jeg starta.

Dagen i dag her vel invitert til inne aktiviteter. Og det¨å gå tur med hund har krevd sine krefter det også. Ekke bare bare å gå to mer eller minder like turer med snø langt opp på knæra. Det var helt sykt som det ramler ned sne, spora jeg gikk ca 4o min tidligere var fullstendig borte. Og der de var måkt og greit å gå, var så det ikke ut som det var måkt i det hele tatt. Men det var det.. både en og to og tre ganger. Veldig glad for at jeg kunne la bilen stå idag.

Rydde prosjektet er nesten ferdig, for jeg fant ut at jeg kan jo omøblere de få møblene jeg har. Og det gjorde jeg og før jeg viste ordet av det var det bare å samle alt jeg ikke hadde fått rydda ditt det skulle, å hente hundene i bilen. Lex liker ikke støvsugern så godt og caro skal helst ikke var i næreheten når støv og midd virvler rundt i rommet. Og det var greit med to brøyte bikkejer foran seg. De måkte vei de. For det er ikke måkt her siden kl 14, så det er snø til knæra.

Lurer på om det blir trening i morra jeg. Blir spennede å se om vi finner noe sted å trene som er måkt.. Hvis vi da ikke skal starte en ny øvelse... søk etter bort kommen hund i snø. Må vel bli emma vi søker etter da stakkar liten.. ikke det, hadde jeg ikke hatt sorte hunder vil de blitt søkk borte i snøen, de blir det faktisk nesten nå. De for ganske raskt ett hvit lag med snø på hode, nakke og rygg.

Ganske glad jeg kan sitte hjemme nå, inne, kos meg... sender mikkel noen tanker der han er ute i kaoset på jobb.

Nei, nå må jeg få unna siste rest her.

Det er lagt ut bilder av lex sine søsken og to han leker, trener sammen med på bloggen hans.

Ha en fin aften, du trenger ikke grave deg ned i tide... bare sitt rolig så gjør moder natur resten.

Ps: sjekk arne og trix sin hjemmeside.... Likte det jeg leste der gitt. ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Du er utfordret. Sjekk bloggen min.