Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



mandag 9. februar 2009

Eu kontroll...og støt!

Dagen i dag er tilbrakt på naf, bilen skal eu godkjennes... den ble det nesten, noen av manlgene viste jeg om, det er faktisk en bagatell. Det andre er vist ikke den største oprasjonen. Jeg er glad jeg brukte godt tid i dag, for det var ikke like bra føre overalt. Men nesten. Jeg dro ned til faren min å fikk rydda og støvsugd bilen. Både foran og bak hos bikkjene. Det var vist på tide.

Gikk meg en liten runde mens bilen ble kontrollert, deillig å være ute i sola i dag, og ha eu kontrollen unna gjordt. I morra er det "fri" og på onsdag er det tannlege. Kanke si jeg gleder meg til tannlegen men. Da er det unna gjordt også.

Fikk mms video, noen på ski tur med hundene.

Kunne ønske jeg kunne tatt med bikkjene på ski tur også, at jeg mangler ski og sånt ekke så nøye, mere det at jeg muligens kan trenge legehelikopter og hjelp til innsamling av hunder etter på. Å stå på ski etter knoll og tott må ses på som en risikosport. Ekstrem sport osv. Det er sjelden de vil gå samme vei, og de er altfor opptatt av lukter, og andre hunder.. meg på ski å møte andre hunder.. Eller lex har lukten av hund i nesa... hva med en tispe med duften av løpetid... grøss og au! Jeg hakke nub sjangs.

Nei, for vente til jeg sitter igjen med en hund, håper det er lenge til. Og i mens får vi sitte i solveggen på hverandan og kose oss der :9

Jeg skrev støt i innlegget... jeg mangler bokstaven L , dvs den du trykker på, den plast dingsen.
Nå som det er kaldt blir det tørt inne, og det er metall der L plass dings skulle sitti... så når jeg trykker på L spesilet etter at bikkjene har gnidd seg inn på meg får jeg støt :(

Nei, nå må jeg ta en tlf eller 3. Høre hvem som kan hjelpe med bil.

Caro og lex har hvert innom bloggene sine.. begge med bilde.

http://www.carogutten.blogspot.com/

http://www.lexgutten.blogspot.com

Ha en fin inne kveld.

Ingen kommentarer: