Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



fredag 20. februar 2009

God helg.

Tenkte bare jeg skulle ønske dere alle god helg. Om dere skal det ene eller andre. Vet at det er en del i follo brukshund klubb som skal konkurere i helgen og jeg ønsker dere alle lykke til. Vet om en som skal debutere i kl 2 i lydighet og blir spennede å høre hvordan det går. Håper det går bra.

Var ute med bikkjene i går, prøvde meg på budføring. Håpa at bikkje greide det. Har ikke trent med dem på en stund, grunnen er at lille lex greier å konsentrere seg i max 2 sek, og caro har fått alergi medisin og hvert noe slak de siste dagene. Og ja, skal være ærlig, hatt noen dager hvor min tålmodighet har hvert ikke eksisterende og da er det veeeeeeeeeeeldig dumt å trene hund.

Budføring var det... lex gjorde det mere eller mindre perfekt til å ikke har gjordt det mere en 1 gang. Lex har begynt å skjønne det. Caro er ikke helt med enda men gjorde det veldig bra han også. Fant ut at det å løpe fra ett menneske til ett annet kanskje var noe vi alle ville greie det... og det gjorde vi :) Ingen ting er bedre en det.

Vet dere hva? Endelig så er det noe bra ved å være fattig, (på penger og sånt) for du slipper å bli rana hjemme. Noen vil vel si at jeg som har 2 rottiser behøver ikke frykte noe, vel, når du er så kald eller "gal" at du raner en famillie foran barna, i hjemmet deres....da tviler jeg på at du har noe problem med å sette hundene ut av spill. For håpentligvis vil de tenke seg om ett par ganger men... Hvem vet. Jeg lukker aldri opp ringer det på døra og det ikke er avtalt besøk i forkant... Jeg bor i blokk og man kan aldri vite hvem som ringer på.

I morra så er det på tide med ett boble bad igjen... gleder meg jeg. Varmt deeeeeilig boble bad...mmmmm. Bikkjene vil få noe å kose seg med mens jeg boblebader.

Planen er å stå opp, se på skiskyting...lufte hundene godt, gi de noe godt å kose seg med... så boblebade....litt god mat og tv-kos... så hundelufting og foring før natta :)

Dette blir en bra helg :) ønsker dere alle en riktig god helg.

Ingen kommentarer: