Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



torsdag 5. februar 2009

Øyelysning og foredrag.

I går kunne jeg våkne ved egen maskin, øyelysninga var kl 15... og godt var det. Bikkjene får løpt fra seg og vi kjører mot oslo. Og jeg er glad jeg hadde godt tid for det var omkjøringer hist å her. Men vi kom frem i tide. Litt før tiden. Skulle egentlig ha møtt en av søsknene til lex der, men nsb er nå ensb. Nå kommer ett at de togene du sitter på frem i tide?

Lex ut av bil, ikke hel med på at noe skal dryppes i øynene, men vi anne-marit og jeg samarbeida å fikk nå dryppa øya. Etter en stund var det inn til vetrinær...og nok en gang samarbeid for å få se inn i øya. Vetrinæren synes lex var flink..noen holdt litt hardt..så det ble litt lite luft ett sek eller 3, men så fort lex fikk puste litt igjen satt han rolig. Hoppe opp på borde gjorde han også. Litt kort tiløp, men med litt hjelp i baken så kom han seg opp. Og den løfta jeg han. Vetrinæren ser på oss og sier... Her er alt perfekt! (noe i den gata) konklusjon...

LEX ER ØYELYST FRI PÅ BEGGE ØYER...OG BREV FRA NKK HD AVLESNING...INGEN TEGN PÅ FORKALKNINGER ER FUNNET PÅ HOFTENE JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så var det foredrag med sverre Kirkemo. Om mentaltester. Jeg snappa opp noe nytt hist å her, men må innrømmet at når han gikk igjenom funksjonsanalysen så tenkte jeg hvor gjør testleder hva. Og der jeg var usikker "maste" jeg livet av sverre. Og fikk mine svar. (he he he)

Dagen i dag blir kose inne dag, ta det rolig dag. Kroppen prøver vist å fortelle meg noe...og hodet vil ikke høre på kroppen så da får jeg ta sjefsavgjørelsen. Vi tar det rolig noen dager nå.

Det var ett mildt helv...... å kjøre hjem i går, og hvem skulle tro et jeg som er mann med hatt på søndags tur på føre vi hadde i går skulle ta igjen og kjøre forbi andre??? Ikke jeg... Ble godt kjent med bilen på føre vi hadde i går... ganske greit. Og jeg ble bare kjørtforbi en gang i går. (tror jeg ville hjem..hadde hodpine type så vondt at man er kvalm) Jeg har vel sjelden brukt så lang tid hjem fra båstad til her.... tror jeg brukte nesten 90 min jeg... vanligvis bruker jeg 50....

Viktigste er at vi kom oss hele hjem, bikkjer fores, noen sms sendes og natta er ett faktum. Våkna av meg selv sånn nesten midt på dagen. Det var deillig det.

Regner med at lex og caro noterer noe i bloggene sine i løpet av dagen :)

Ha en fin dag :)

Ingen kommentarer: