Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



tirsdag 17. februar 2009

Jeg lurer på...

Ganske mye egentlig, men det jeg lurer mest på er hundeeiere som bare lukker opp døra, lar bikkja løpe ut på veien. Denne gangen en liten trerrier av no slag... Som snur når den ser caro... jeg ser ingen eiere i nærheten. den gjemmer seg og i det jeg passerer med crao kommer den bakfra. En dame kommer ut av ett hus og nåt jeg ber hu få inn hunden sin ruller hun med øynene og gir meg et mindre pent blikk.

Hadde det ikke hvert for at hu bor ett sted jeg passere med caro med jevne mellom rom hadde jeg nok slengt en komentar i gata "du skjønner det, jeg vill ikke at min hund skal drepe din for di du ikke holder øye med den, jeg har en litt stor hund og din prøver å angripe min bakfra, du skjønner det at min hund vil ikke drepe din hund men det skal desverre ganske lite til før den gjør det"

Sund fornuft forteller meg at en kommentar av det kalibre ikke vil gjøre rottweilern noen tjenste, desverre det stikk motsatte. Og jeg ønsker ikke at en alerede utsatt rase skal få enda mere problemer.

Vil ikke at mine hunder skal drepe noe som helst, vill ikke at de skal bli drapshunder fordi de rett og slett forsvarer seg. Og eiere av andre hunder gir totalt f. Ønsker ikke noen så vondt, men dæven det frister å gi totalt F.

Merker at jeg har begynt å tenke hvorfor skal jeg være den ansvarsfulle, er jo snart ingen som er det. Og dere kan jo prøve å gjette hvem, som ville fått helvete hadde caro tatt igjen med lille bakolds angriper.... Som faktisk gikk i bånd og oppfører seg bra. Jo caro fordi han er en rottis! En stooooooooor sikkert kjempe farlig hund. Fres!

Det verste er at de useriøse hunde eierne kan bare fortsette med det, og de som tar ansvar og er seriøse er de som blir skadelidende. Men sånn vil det vel altid være.

Middagen er ferdig. Ha en fin aften fri for ansvarsløse hundeiere:

Ingen kommentarer: