Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



mandag 16. februar 2009

En rolig helg.

Endelig begynner ting og tang å roe seg. Det har hvert mange hyggelige ting som har stått på lista over ting som skal gjøres. Som å slå av en prat med gode venner, det være seg live, sms eller msn. Var litt spendt i går. Erlend en jeg trener sammen med, debuterte i lp 1 i går. Og han gjorde det knall bra. 187 p av 200 mulige er litt av en deby. Gratulasjonene ble overlevert på tlf i går. Kjempe bra.

Prøver å huske hva jeg har gjordt i helgen, bortesett fra å lufte hunder og rydde leilighet... sett på tv, så på skandalen i skiskytinga i går... slo faktisk av når det ole einar mista gullet sitt og må innrømme at jeg ikke var særlig overaska når russerne la inn protest. Jeg tusla en tur med bikkjene i steden. Og senere får jeg vite at ole einar fikk tilbake gullet. Det var jo gode nyheter med det virker ikke som russerne vil gi seg så lett. I går så hadde nrk åpent for diskusjon om gullet til ole einar og alt kaoset rundt det. Må si jeg satt å flira av flere av innlegga. Fant ut et dette gidder jeg ikke gire meg opp over. Jeg har min mening om saken, og den er at arrangsjøren dreit seg ut, dette fordi det var flere en ole einar som gikk feil. Hadde Ole einar og de som gikk feil tjent på det, da er jeg enig i tidsstraff. Og det skulle da ha blit trukket dobbelt av det de tjente. Men det er meg, og jeg sitter takk å lov ikke i noen jurier eller komiteer. Jeg er en som kan sitte å mene en hel masse på sidelinja ;) Gla ole einar vant, han var den beste i går. 41 sek er ganske mye. Kunne bare ønske det ikke ble sådd tvil om seiern hans.

Jeg var på mekonomen i dag, har en lampe som lyser, og fikk sum på hva det ville koste. Jeg drar ditt, og setter fra meg bilen. Rusler en liten runde på ca en time og kommet tilbake til en regning som faktisk er mere en halvert. Det fikk frem ett kjempe smil, og det som fikk frem ett enda bredere glis var at dette kan de som ikke er merkeverksted fikse også :)

Da fikk jeg brått råd til å kjøpe det tannlegen ba meg kjøpe, og jeg fikk råd til å kjøpe meg middag for de nermeste dagene også :9 Da kan ikke livet blir bedre eller hva? Kanskje jeg får råd til å fylle opp tanken på bilen også :)

Det ser ut som våren lar vente på seg... utenfor mitt vindu så snør det...så mikkel og arne, dere kommer til å få mange flere ski turer frem over. God tur :)

Jeg skal nyte en uke med vinterferie, og litt lavere puls :)

Ps caro og lex har hvert på bloggene sine :

http://www.carogutten.blogspot.com/

http://www.lexgutten.blogspot.com/

Ingen kommentarer: