Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



mandag 2. februar 2009

Nytt sted å trene.

I går var det trening, denne gangen var målet brukslydighet. Det er en del øvelser jeg er usikker på som gå foran. Arne forklarte etter beste evne. Jeg greide å danne meg ett bilde av øvelsen. Så får vi tenke litt og prøve oss frem på hvordan lærte det inn.

Kjørte en økt på vær hund. Borsett fra at caro og lex var noe fulle av energi som vanlig og fokuset til caro spesielt var ett helt annet sted en hos meg så synes jeg gutta gjorde en grei innsats.

Det var litt kaldt men vi kom oss nå ut og fikk trent. Fikk slått av en prat også. Må innrømme at jeg gleder meg til våren. Det skal bli godt.

I morra er dagen min pakka, den starter med en avtale kl 9, 30, så kl 10 der etter en avtale kl 13. Så dagen kommer til å rase avgårde. Håper den ikke tapper meg helt for krefter slik at jeg får trent en økt på kvelden med begge to. Trenger tannvisning på de begge.

Onsdag er det øyelysnign på ensjø, så er det foredrag i båstad. Torsdaq er det trening igjen. Uka er fylt opp.

Nå er det på tide å lufte hunder... caro og lex har skrevet i bloggene sine.

Caro http://www.carogutten.blogspot.com/

Lex http://www.lexgutten.blogspot.com/

Kle godt på dere og kos dere med en god kopp kakao eller hva annet du skulle ha lyst til å drikke ;)

Ingen kommentarer: