Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



mandag 8. desember 2008

Tur til båstad....og idiot pc!!!!!!!!!!!!!!

Starter med det siste først. Gry var en engel og brente en dvd med masse bilder fra turen til båstad i helgen. Glad å fornøyd kommer jeg hjem, setter dvd i pc og min PC vill ikke LESE DVDN!!!!!!!!!!!!!! Litt sint ja...for det var noen kjempe fine bilder der. Derfor ingen bilder foreløpig. Regner med at jeg stikker innom fatter og ser om jeg får åpna dvd der. ARGH!

Lørdag morgen settes kursen mot de båsaiske skoger. Det er masse snø og kjempe fint i skogen. Jeg hoster fortsatt, men som skrevet i forgje innlegg.. jeg gir beng. Jeg hadde på meg godt med tøy og sørget for å ikke bli kald. Vi hadde det kjempe fint.

Caro og lex fikk ikke mindre en 3 tisper å leke med...det er ikke hverdags kost. Takk å lov så hang caro seg på mora til lex og ikke på små jentene.... For fancy hu sier i fra.... Men lex gutten min, han fant seg en kjæreste... litt tett slektskap men, pytt pytt, millie er tremeningen til lex.De fant virkelig hverandre. De lekte kjempe bra sammen. De har sett hverandre en gang før, det skulle man ikke tro.

Lex var litt søt da...for det var noen som var litt "slem" med millie... da kommer lex i full fart og forteller millies plagånd at HA DEG VEKK... og lex blåste pent i om det var caro eller noen andre. Men han fikk passet sitt på skrevet når han prøvde seg på caro. Og som den fine hunden han er...så bakka lex unna og caro lot millie være i fred. Gutta sine det :)

Må innrømme at caro var LITT heit i starten, men etter litt veiledning om hva som var lov og ikke, så var caro en engel også. De oppførte seg veldig bra.

På lørdagen koste vi oss med bål, der vi spiste pølser, drakk gløgg og for de som hadde plass til mere, pepperkaker :) Søndag så var vi alle...(tror jeg) slitne etter lørdagen hvor vi var ute i 5 timer. Og hadde bare en lekeløpeisnøen tur. Det holdt. Kjente at jeg var sliten gitt.

Jeg var veldig glad for at jeg fikk sove i hytta til anne-marit og geir og slapp å kjøre hjem på lørdagskvelden... for når kl var 21.45 tiden var det så vidt jeg greide å holde øya oppe... sovna flere ganger der jeg prøvde å lese pondus... sovna vel ved 22...50.. tiden og våkner av at jeg føler meg beglodd... Gansker riktig.. caro forteller meg at lex som har spist tre tonn med snø måtte ut. Da var kl rumdt 5. Så de luftes, mikkel smses... og kl 7 sovner jeg litt igjen... og kl 8 står jeg opp. Jeg hosta den natte natta også, men ikke så intenst som natten før. I natt hadde jeg EN kjempe hostekule å sov resten. UTROLIG Deillig.

De som var med på turen var: charlotte, fredrik, joakim, gry, jon og millie. Anne-marit, geir. fixi,fluffy,fancy og sutti, Og meg med gutta mine. Tror ungene hadde det kjempe gøy. Er litt usikker på om det var noen voksne der i det hele tatt... hi hi hi hi hi hi.

Takk for en kjempe fin tur... og som skrevet forbanna idiot pc... Masse bilder jeg kunne tenkt meg å lagt ut på bloggen. Forhåpentligvis så kommer det masse bilder seinere.

Ha en fin dag:)

Ingen kommentarer: