Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



fredag 12. desember 2008

Halveis til jul :)

Nå er det halveis til jul... Det er 12 desember...og det er12 dager igjen til julaften... tiden går fort. Og det er nå ikke så mange dagene til jeg kan pynte til jul.

Siste julegave er kjøpt, har handla inn NESTEN alt jeg trenger til jul. Det som står igjen er frukt og grønt. Ting det er greit å kjøpe ferskest mulig. Ellers så er det noen rolige dager som ligger foran meg... Siste brukstrening er til søndag. Da er det juleferie.

Lydighetsgruppa skal ha avsluttning på pablo... det er dager som dette jeg kunne ønske jeg ikke hadde sosial angst... Har litt lyst til å møte opp..men bare tanken skremmer livskiten ut av meg. Hadde et angst anfall forgje dagen...da trava jeg frem å tilbake i raskt tempo i stua i over 30 min. Bikkjene lurte nokk på hva fatter drev med... Lex han fulgte etter meg der jeg gikk fram å tilbake... Caro lå å titta på meg. Jeg fikk roa noe av angsten, og sovna etter hvert. Jeg har angst dempende piller... men jeg er vil ikke ta dem når jeg skal kjøre bil ol dagen etter. Har gjordt det engang... fikk skrapa av noe lakk på en av hjulbuene på bilen.. Det var når jeg skulle parkere bilen i garasjen og hadde ikke så altfor stor klaring på hver side. Slikt kan skje uten at man ¨går på angst dempende...

Jeg har ett sp... en veeeeeldig god venn av meg, som har masse å gjøre, har jeg spurt om vi kan ta lunsj sammen en dag. Og min gode venn som har timeplanen fullt opp, sier at "skal se når jeg får tid". Vet at min gode venn ikke mener å glemme meg, eller ikke vil ha lunsj sammen med meg.. det er bare veldig mye på timeplanen. Noen der ute som har ett tips om hvordan man skal gå frem uten å mase? Som skrevet... vet at min gode venn har mye å gjøre. Savner min gode venn.. masse. Har ikke sett min gode venn på lenge... når jeg traff han ett kort øyeblikk, da fikk min gode venn to rottweilere i fanget.... Det ble litt kaos... Så er det noen som har ett tips som gjør at man ikke virker masete og innpåsliten kom med dem :)

Ha en god helg og ikke stress for mye nå i julestria :)

1 kommentar:

Anonym sa...

hei. hadde vært veldig hyggelig om du kommer på torsdag :):):) klem fra cathrine og gjengen :)