Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



onsdag 3. desember 2008

Lex har ordet.

Idag gjorde vi noe rart... For det første så har fatter hosta igjen i natt, høreten godt jeg. Så når han kom til seg selv i dag, så prata han noe om at noen andre skulle ha oss med på tur... Jeg kommer ut og det er masse sånn...æææhhhh snø heter det vist... og vi, caro og meg dro fatter bortover. Jeg synes snø er så morro at det å gå pent... det greier jeg ikke. Og ikke nok med det, etter at vi har fått tissa litt å sånn så kommer det en jente som jeg har hilst på før på trening...Cathrine heter hun.

Hu møter oss, men fatter var litt smart tror jeg, for han ba oss sitte, og når vi satt pent fikk lov til å løpe bort til cathrine. Hu hadde åpna bilen sin, og der var det mange bur gitt... og så masse andre hunder lukter det var.... Jeg hoppa inn med engang.. caro var litt mere forsikitig... Så kjørte vi av gårde.

Vi ble tatt med på en golf bane, og min vane tro... gå pent i bånd med andre en fatter... det gir vi beng i. Mye mere morro å dra i båndet for da slipper man båndet etter en stund. Det sjedde denne gangen også. Dere kan tro jeg løp. Og Cathrine var kjempe morsom... hu ropet på meg...masse ganger så jeg fikk orntlig strekt på beina mine.

Caro og jeg lekte litt også. Så var det noen hester som skremte meg... jeg var så opptatt med mitt at jeg ikke så dem... Men jeg vet jo at hester ikke er farlige... så når jeg fant ut hva det var...da fortsatte jeg som før. Og jeg passa på at cathrine ikke ble borte fra meg. Liker ikke å være alene.

Så var det inn i bilen igjen og hjem til fatter. Det viste jeg meg fra min verste rampe side...hopper opp på cathrine og gir totalt beng i fatter... det er litt dumt. For fatter er sta han, og han gir seg ikke før han for det som han vil...DUMINGEN.

Nå er jeg kjempe sliten og litt masse sulten.. driver å piper og maser på fatter... han har nå gitt oss frokosten som vi ikke rakk før vi dro på tur. Kanskje jeg nå greier å slappe av... Kroppen min vil det.. men det er altfor mye i hodet mitt... Hadde det kjempe morro altså.

Caro hadde det topp han også, han ligger på plassen sin å sover. Håper vi kan få flere turer med cathrine... Fatter sier at det ikke er helt umulig. Fatter sier at han er glad for at vi oppførte oss bra... men at jeg må sjerpe meg og gå pent i bånd med andre også. Ser ikke poenget i det... jeg.

Fatter sier at dette var den beste førjulspakkesangen han har kjøpt til seg selv noen gang... julepakkesang???? Lurer på hvilken sang det er jeg ?!?!?!?!?

Fatter sier også at hvis dere som bor her vi bor en dag ikke kan lufte hunden deres.. om det er fordi dere er syke eller står midt oppi noe.... så kan dere hvis cathrine legger igjen hvordan komme i kontakt med henne, enten via kometar på bloggen eller gjesteboka mi ta kontakt med henne.

Fatter lar ikke HVEM som helst lufte oss, og han kjenner cathrine og vet at hu har greie på hund, så dere kan trygt la cathrine lufte hundene deres. Caro og jeg hadde det kjempe topp!

Nå ble jeg trøtt nå...finner soveplassen min jeg...den er ikke så langt unna... under pulten der pcn står... gjeeeeeeeeeeeeeesssssssssssssssp... Sove litt nå..zzzzzzz.

1 kommentar:

Anonym sa...

takk gutter , for flott tur i dag :) klem "tante" cathrine