Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



torsdag 11. desember 2008

En lat dag.

I dag har jeg gjordt absolutt ingenting... Og det tror jeg er like greit... Merker at jeg er i ett forferdelig humør om dagen... Godt man avlyste brukstreninga i dag. Tror ikke det hadde hvert noe ok for de andre å ha meg der heller. Nei, holde meg hjemme til jeg kan oppføre meg bedre.

Jeg har selvfølgelig lufta hunder...og det har hvert utfordrene, det ene er det glatte føre...det andre er ikke bite huet av bikkjene.. så jeg merket fort hvor jeg var hen i humør landet... holdesegunnamennesker landet. Det skal lite om ingenting til før jeg eksploderer. Det holder at det er noe, feks, åpna fryse boksen over kjøleskapet og det raser ut et brød.. jeg dytter det inn igjen og da ramler det noe annet ut... og jeg stapper det som rasa ut nesten igjenom fryseboksen... Ikke bra.

Bikkjene har fått mye leiteettergodbiter og andre gjørbikkjeneveldgiopptatt oppgaver idag. Snart er denne dagen over også...den skal avsluttes med hunde luft, foring og glo på tittekassa. Det holder for i dag. Nå har jeg bare EN julegave igjen :) Morgen dagen blir nokk bedre.

Ha en fredelig aften ;)

Ingen kommentarer: