Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



torsdag 4. desember 2008

Nå gir jeg opp!

Jeg gir opp å blir frisk, jeg har hangla i mer eller mindre 14 dager snart... jeg hosta noe sinnsykt i natt. Jeg har hvert flink gutt å hvert hjemme fra treninger, passa på å ikke svette for så å bli avkjølt... INGEN TING FUNKER :(

Dro på trening i dag mer eller mindre i trass. Hadde på meg godt med tøy, frøys ikke hverken på kropp eller bein. Vi tråkker opp felt, og jeg finner ut av vinterstøvla mine har ett STORT hull som samler opp masse snø. Artig. Stopper opp og tømer de gjevnlig for snø. SKifter til sko jeg har liggende i bilen når jeg kjører hjem. Nå sitter jeg å prøver å hoste opp lungene mine. Som overskriften sier... JEG GIR OPP!

Både caro og lex fikk prøve felt for første gang. Caro skjønte ikke helt hva han skulle gjøre i starten, men han finner gjenstanden, og han får ett nytt søk med engang. Rett ut og rett inn. NYDELIG.

Lex og trix har det tilfelles at de ikke ser helt poenget med å komme inn med gjenstand. Så der har arne og jeg noe å jobbe med.

Nirm og vida gjorde det veldig bra, noe emma gjorde også. Kjempe morro å se på.

Så fikk bikkjene høre ett skudd igjen..like bra denne gangen som sist. Emma trente budføring som også gikk kjempe bra. Etter på var mikkel en god hjelper som prøvde å fortelle lex på en utrolig rolig å fin måte at vi skal gå pent i bånd selv om fatter er i nærheten. Lex begynte å skjønne tegninga. Dette skal vi trene mere på. Så fikk knoll og tott løpe litt for seg selv.

Til helgen er planen å dra til båstad..jeg kommer til å bli rimelig vred hvis jeg ikke får dratt pga sykdom for dette er noe jeg har sett frem til LEEEENGE! Mistenker at jeg tar en tlf til legen min i morra å spør om tips... hangle sånn i 14 dager kanke være normalt!

Furten jeg... ha en bedre kveld en meg.

3 kommentarer:

Anonym sa...

SÅ nå skal du smitt oss???? Herlig

Hilsen
Fixie

Anonym sa...

Hvis dere ikke vil bli smitta kan jeg bli hjemme jeg......

Anonym sa...

gå til legen! du som løper til dyrlegen bare en av bikkjene rynker på øyenbrynet i feil vinkel, kanskje på tide å være litt mere nøye med seg selv?
*se strengt på Jimmy og mumle noe om å høre på Miss Puddel...*