Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



lørdag 20. desember 2008

Takknemlighet...

4 dager igjen til jul... hører stemmen til skomaker andersen når jeg teller ned til jul. Jeg gleder meg veldig til jul. Blir som ett barn igjen. Eneste jeg savner er julesnø. Den har fortsatt noen dager på seg til å komme ;9

Takknemlighet var det... Jeg har hatt oppturer og nedturer som alle andre.. og i går mens bikkjene min lå vedsiden av hverandre og sov... satt jeg å tenkte fy søren å heldig jeg er! Jeg eier kun det jeg går å står i... (og hundene), jeg har tak over hodet, jeg har en bil og jeg har fått mange nye venner dette året. Hva mer trenger man? Drømmer har jeg også. Da trenger man ikke mere.

Jeg har ALDRI fått så mange julekort som jeg har fått i år... og jeg er utrolig glad for hvert eneste kort.. om det har kommet i posten eller på mail... Tusen takk alle sammen :) Det er så mange at jeg er redd for å glemme noen... derfor ingen navn. Men tusen tusen takk.

Nå ligger guttene å sover... jeg har forbanna dem, hatt lyst til å "slenge dem i veggen" når de har gjordt sine sprell... men jeg ville ikke hvert en dag uten dem.... Ikke ett sek. Caro sykdom ville jeg ha hvert foruten.. forutsatt at han hadde bodd hos meg alikevel. Og lille store rampen lex.... han har en livsgnist som er helt sinnsyk..he he he he. Han kommer bort å ser på deg med sine store øyne..."hva skal vi finne på nå?" "livet er jo så herlig" Og når han har gjordt noen han ikke får lov til "fillern det var dumt gjordt... men veldig morro til jeg ble oppdaga hi hi hi hi" rampen min.

Og caro som nå er mye mere oppmerksom på meg... han har fått en konkurent om min oppmerksomhet... Caro har sine små sprell han også...men dæven for en fin hund han har blitt. Han har roa seg betraktlig... de som sa at han ville roe seg ved 4 års alder fikk rett

Som skrevet har jeg fått mange nye venner. Noen er treningsvenner andre har blitt venner utenfor trenningene også. Veldig gode venner. Det er fantastiske mennesker som jeg har møtt på min vei, har blitt kjent med noen nye herlige hunder også. Og hester..he he he... tror noen hester på degernes ville blitt fornærma gitt... synes jeg hørte en stemme i hodet som sa "hva med oss da?" Vi ses i romjula trygve... la oss holde oss på beina denne gangen også... vi greide det sist.


Gleder meg til 2009, håper det året fortsetter i dette sporet her... da har jeg noe å være takknemlig for om ett år også ;)

Ingen kommentarer: