Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



tirsdag 2. desember 2008

Hermegås og nattesøvn.

Caro har vist tegn på at infeksjon kan være underveis. De siste gangene han har vist sine symptomer, så har jeg dusja han med spesial shampo. Og utbruddet er stoppa, håper dette skjer denne gangen også. Det som er med dette dusje styret er at caro ikke er så glad i å dusje, men med godbiter mm så får man han da inn i dusjen. Caro synes det er ok nå jeg masserer inn shampoen, og skylder det ut med varmt vann. Da står han helt stille.

Etter å ha gjordt det man skal er det ut av dusjen, riste seg og kose hånkle. Det er nesten det beste. Lex vill også kose hånkle men han dusja ikke å trengte ikke kose hånkle...så han rista seg også... Mulig han håpa at han da ville få kose med hånkle... hva vet jeg :) Men søt det var han.

I natt er første natta på over en uke at jeg har sovet igjenom uten å hoste.. men natt til mandag.. den natta var hard... Har ikke hosta så mye på natta før. Mulig jeg ikke skulle hvert på trening på søndag. Så jeg holder meg unna treninga i dag.. får se hvordan jeg har det i morra.

Har titta på mine venners hjemmesider og leste at stakkars lille trix fikk operert ut den ene hjørne tanna og var rimlig dårlig etter å ha liggi i narkose når de trakk ut tanna. Knakk gjorde den også stakkars liten trix. (de blir små når slike ting skjer selv om man ikke kan kalle trix så liten lenger). Caro og lex sender sine godbedrings ønsker, sammen med mine. Håper du er raskt på beina igjen trixegutten.

Mikkel skal prøve seg ut på landeveien igjen... denne gangen ett sted han altid kjøre feil... så jeg håper at dette er untaket å han finner frem med en gang. Husk å kjør inn den lille veien du er sikker på at det ikke er... For det er den veien det har hvert de sista gangene. (ert, ert) Mikkel skrev også noe om trekkhund... Han kan la bikkjene se på lex, da lærer de hvordan trekke. Vil han teste ut ekstrem sport så kan han prøve å stå på ski etter lex.

Så har jeg nedtelling til jul, jeg lider nå av sterke pynte abstinenser.... jeg skal nemlig ikke pynte før det ikke er noe mere treninger mv, da er det jule ferie... Daton jeg har sagt ja nå kan jeg pynte er fredag den 19 des. Grunnen til dette er at jeg de foregående år har pynta 1 des... og man kan vel si at jeg er møkklei jul og julepynt 26 des og alt rives ned 30 min inn i det nye året. Dette året skal jeg prøve noe nytt. Forandring fryder sies det.

Så skal jeg avslutte dagens innlegg med å åpne julekalendern min....denne gangen var det en flysjokolade.. i går var det lys med granbarsjokolade :) Da er det bare 22 dager igjen til jul.

Ha en fin dag i snøen :)

1 kommentar:

TRIX, en langhåret collie som bor hos Arne sa...

Tusen takk Caro, Lex og Jimmy for de vennlige ordene i går da jeg var syk. De varmet veldig!!
Tror nok jeg er så frisk at fattern tar meg med på trening til torsdag. Håper vi sees da!

Mange hilsener Trix