Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



torsdag 25. desember 2008

Da er gavene åpnet...

Og i år fikk jeg alt jeg ønska meg og ting jeg ikke viste at jeg ønska meg men som jeg ønska meg alikevel. Fikk blant annet en gave fra noen som ikke satte navn hvem den var til eller fra... Den stod pent uten for døra mi. Et vegg ur av noe salg.

Jeg har ellers fått muck boots, regntøy, morter, sjokolade inkl kinobesøk, gavekort på free record shop, belte som jeg kan feste hundene i rundt livet, lys med hånd støpt kors, og masse godis til bikkjene. Kjempe fornøyd jeg :) Jo fikk også noen penger som vil gå til hunde utstyr.

Julaften var kjempe fin, dagen i dag ligs så... dro med meg fatter for å gå noen spor... Bikkjene hadde vist juleferie. I morra kan jeg dra til noen å spise enda mere mat... på lørdag er det mulig jeg skal i 40 årslag... søndag kanskje brukstrening... mandag degrenes og hesteryggen.. lengre har jeg ikke planlagt.

Caro har klart å brekke av store deler av den ene kloa si... så det blit potesokk og på pass av at det ikke blir smuss og dritt på kloa. Den blødde litt i dag. Tar nok en tur innom vet på mandag før jeg drar til degernes å sjekker om det ev er noe jeg kan smøre på kloa slik at det ikke blir betenelse å dritt. Caro har nå virkelig begynt å sette lex på sin plass... Det går noen kuler varmt inni mellom. På tide spørr du meg... Synes caro til tider finner i seg vel mye fra lille ramp..

Prater om sola.. teppe i bur trenger vi ikke..vi spiser det i stede slik at fatter kan dra utt de laaaaaaaaaaaaaange tråene når han skal ha det ut igjen bak...mffffhhh.

Har hatt en kjempe fin jul og er på en måte litt missunelig på fatter og søs med sine som skal opp til trysil. Men men, kan få det kos her å jeg..he he he he. Slippe å komme opp til IIIIIIIIIISkald hytte, masse snø.. lang reise. Kos foran peisen, spille spill... ski turer.. kos ute osv.

Olelukkeøye roper på meg.. lange dager, og masssssssssee god mat gjør en litt sigen ;)

Ha en fortsatt fin jul alle sammen, håper dere har fått alt dere har ønska dere :)

Ingen kommentarer: