Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



tirsdag 16. desember 2008

Jula nærmer seg, og lex 11 mnd :)

Og da kommer selvfølgelig mild været med alt det bringer. Regn i stedet for snø, is i stedefor snø. Håper det blir kaldere.. men ikke før snøen legger seg, limer seg fast til isen slik at vi slipper den. I dag er vel siste dagen jeg må bruke bilen min før julaften så den fikk hilse på vask-selv automaten. Ser at det er noe som har satt seg fast i lakken så jeg må nokk prøve å vaske den engang til. Det tar jeg en annen dag.

Har mottat masse julekort, og sier tusen takk, masse fine kort.

Kan ikke fatte at lex faktisk er 11 mnd... legger ut bilde i morra..litt mye som pågår akkurat nå. Vaske tøy, soverom mm. Dusje begge bikkjene.

Var innom vetrinæren i dag... ingen fare foreløpig... hamstra zolac.. man kan nesten garantere at de dagene vetrinæren er stengt så skjer det noe. Så jeg skal være så forberedt jeg kan. Man vet aldri hva bikkjene kan få i seg... Å dere... det er en del ting hunder IKKE skal ha.

KANEL er FYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!! en t-skje kan føre til akut nyre svikt!!!!!! Husk at hunder heller ikke skal ha krydder, rosiner, mandler, marsipan ol. Hold dere til hunde godter som er bergena på hund. Så slipper dere å unngå triste ting i jula.

Husk også 2 timers ro etter mat, vetrinæren jeg går til mener man bør har ro før mat også. Dette pga magedreing. Min tomelfingel regel er ro to timer etter mat... Hvis bikkjene har herja og lekt masse, da drøyer jeg en time før jeg forer. Med ro menes at bikkjene ikke gjør slike ting dom brå svinger, hopper og spretter... ALT SOM KAN FÅ MAGESEKKEN TIL Å VRIS SEG RUNDT SLIK AT DEN SPERRER ALT.

Gå en rolig rusle tur i bånd er ok.. en runde rundt kvartalet eller blokka.

De fleste som leser denne bloggen kan nok og vet nokk alt dette, men en god ting kan ikke nevnes for ofte :)

I morra er det EN uke igjen til jul... hurra!!!!!!

Ingen kommentarer: