Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



onsdag 10. desember 2008

Oppdeling av for...og slutter med hund!

Dagen startet med hundevekking etter ENDELIG en hoste fri natt...drømte derimot om spøkelser..???? Hm, avtale med ulykkesfuglen mikkel og hente for der de lager det. Mikkel hadde ett uhell i en islagt trapp. Som avtalt så gjordt...vi drar henter, drar til mikkel og starter på oppdeling av masse for. Mikkel ble en erfaring rikere, og teknikken på oppdeling av for ble veldig bra tilslutt :)

Det er MYE enklere å være to og dele opp for... for de kg som vi skulle dele opp gikk av gårde. Og de er også mye kosligere å være to. Mulig det er mere matcho med eltrisk sag, men om man sparer tid spørs vel? Vi hadde det morro vi, og noen av oss fant ut hvor begrensingene gikk. Hva.. det blir mellom meg og mikkel.....

Men som skrevet koslig var det og godt med pizza var det også og skravle kjerringer som vi er ble det brått tid for å dra på trening. Noen av oss måtte hjem med for først. Så var det trening.

Mage følesen min sa IKKE trene, men den overkjørte jeg fordi jeg ville trene bikkjene. Planen var klar på hva jeg ville trene på. Lex fikk en demo på dekk under masj, neste ble en perfekt dekk under masj. Det som ikke var like bra var at lex har funnet ut av vi KRYPER på dekken. Lex lå også veldig høyt i dag. Men veldig bra økt alt i alt.

Dere lurer sikkert på hvorfor jeg hadde den overskriften da... slutter med hund... Så er det CARO sin tur... Han ligger høyt i dag men er mer en intressert i å jobbe. Jeg har dekk under masj... han har fokus på meg...ett par sek... snur meg og gjett hvem caro har fått øye på... jo vida... Jeg prøver å si rolig nei for å bryte... og i det jeg er 2 cm fra å sette beinet på båndet LØPER caro mot vida som takk å lov var løs... Ikke midt i en øvelse... men dog. Litt morro å oppleve uansett.

Akkurat nå føler jeg meg som verdens verste hunde eier... Lurer på om jeg noen gang kommer til å få kontroll på bikkjene mine. Lex greier ikke å gå pent i bånd med andre..ei heller meg når det koker. Nå, akkurat nå, så furter jeg... tviler på at jeg noen gang kan starte i konk uten å bli anmeldt til nkk, folk ikke vil trene med meg.... BÆSJ!

Vet at jeg kommer til å legge inn giret på å jobbe kontroll og konsentrasjon. Godt det snart er jule ferie.. nå må jeg bare komme meg forbi influensa, få noen netter med søvn... Så ser jeg nok lysere på livet etter hvert.

Dagen begynte kjempe bra, og det var kjempe hyggelig å dele opp for sammen med mikkel. Endelig få pizza igjen.. kjempe godt. Så jeg prøver å huske det, og neste gang langline på trening... Å fortrenge resten.

Ha en kontrollert aften.

Ingen kommentarer: