Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



fredag 19. desember 2008

Julen nærmer seg med stormskritt.....

Nå er julepynten og julegardinene fremme. Gardinene er hengt opp, pynten fordelt utover leiligheten. Jeg har handla inn nesten alt jeg trenger i jula. Det jeg mangler er frukt og grønt. Liten vits å kjøpe inn det slik at det blir dårlig... og det må kastes. Alle julegaver og andre gaver er kjøpt, fikk en sms fra en nær slekning om at hu skal gifte seg til mandag i tinghuset. Kan jo bli spennede, har aldri hvert på bryllup på tinghus... Lærer jeg noe nytt da også.

Ellers har dagene hvert stille å rolige... Sikkert for rolige for knoll og tott (les caro og lex). Så i dag skal jeg kjøre til ett sted de kan får løpt litt fra seg. Det tror jeg de setter pris på... Håper det meste av isen er smelta slik at man ikke trenger å utføre mere eskstremsport en nødvendig. Og til de jeg trener sammen med... tror nok dere vil få sp om brukstrening i romjula.... dere er herved advart ;)

Stovner hundeklubb skal arr brukslydighets cup, og jeg teller på knappene om jeg skal melde på dyra... Lex blir det ev rekrutering eller hva det het med bare noen få øvelser.... Vi får se... finner det ut på neste lydighets trening tenker jeg. Hvor vi ligger hen i terrenget. Men jeg skal ditt uansett... for å se på. Har aldri sett brukskonk før... da er det på tide.

Ha en fin helg :)

Ingen kommentarer: