Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



mandag 29. desember 2008

Forandring fryder...

Tenkte jeg skulle endre litt på bloggen min. Sort bakgrunn er så tungt... Og dessuten er det snart ett nytt år i vente. Mulig det blir flere små endringer under veis. Time will show.

Apropo nytt år. Har satt meg opp en plan for 2009, og ser hva jeg har fått til i 2008. Jeg har fått til alle planene bortsett fra en ting og der er testleder. Det skal gjenomføres i løpet av 2009. Jeg skal også starte med lex i lp i 2009, kanskje bruks. Garantert lp. Caro kommer det anpå hvordan helsa hans er. Er den som nå, så kommer jeg til å starte med han også.

Har også håp om å få flytta her i fra. Grunnen til det er i hovedsak at det er full gjenom trekk her, det kommer sort støv gjenom veggene. Har 3 naboer som er LIVREDD hund. Bor på ett senter som har vetrinær kontor, caro har høy kjønnsdrift og her er det løpetisper hele tiden. Så er det noen der ute som vet om ett sted i follo, spydeberg, askim som leier ut til noen med to rottiser, hvor det einer seg for hundehold. Dvs IKKE blokk mv. Så ta kontakt. Må ta en avgjørelse i løpet av januar.

Caro har en liten betennelse i kloa så det er antibiotikakur på han. Hva ellers? Jeg har sovet i hele natt så jeg droppa min fastlege. Håper det går over av seg selv. Noe det nok gjør.

Nå må jeg lufte hunder... håpe at jeg ikke møter naboene som er livredde. Ha en fin dag :)

Ingen kommentarer: