Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



fredag 27. november 2009

Ferdig!

Og det jeg er ferdig med er julegave handling, kjøpe inn ting til jul som rødestearin lys...og i år skal jeg ha juletre...har kjøpt meg sånn kunstig juletre...ett hvitt ett :) Grunnen til kunstig er at da slipper jeg å kjøpe nytt hvert år...og jeg slipper å finne juletreet oppbitt...(er riktig skrevet) og i biter rundt hele stua. Lex er kjempe flink til å beskjære og bite i stykker pinner..pynte busker mm. Og treet skal settes høyt slik at det ikke blir "søk-dekkning-lex logrer" når treet er pynta. Det er ganske mye krefter i en glad rottis hale :)

Det som står igjen nå er maten jeg skal spise i jula...og den kan det være greit å vente med slik at den ikke blir uspiselig når jula endelig har kommet. Og jeg har satt dato for det også.

Jeg har en kjempe kjedelig jobb igjen da..julevaska....men vi får ta ett rom av gangen så får vi det ferdig til jul.

I år har jeg hvert heldig med julegave ønsker....de har hvert spesefike og enkle å finne..men slik er det ikke bestandig...

Her er ett tips...og det tipset kan passe følgende personer: Trenger en hobbie slik at man kommer seg ut i naturen, er nysgjerrig på saker og ting...liker å bevege seg ute men synes det er trist å gjøre det alene..trenger en god grunn til å gå ut..og er alergisk mot dyr...( man gir ikke DYR i julegave) eller en som du tror dette kan passe til....

Ta en titt på linken under....
http://www.skattejegeren.com/

Skattejakt...metal detekorer...se om du finner den store skatten....dette må jo være noe for de som har alt eller rett å slett trenger litt hjelp til å komme seg ut av stolen....eller kanskje du har noen barn..nevøer, kusiner mv som dette kan passe for?

Veit ikke om jeg har hjulpet deg med å finne gave til noen du ikke aner hva du skal gi til...men kanskje du kjenner noen andre som kanskje kan ha nytte av dette tipset? :)

Jeg blir ikke sponsa av skattejegern....han er en god venn og jeg koser meg når jeg leser bloggen hans...(kjennern han personlig) og tenkte senest i dag at det å leite etter skatter...det må jo være en knall gave for en eller annen der ute.

Det finnes sikkert masse andre smarte gavetips der ute...hvis du ha en ide...hvorfor ikke dele den med de som leser bloggen....skriv det inn på komentar så kanskje du hjelper noen som klør seg hardt og desperat i hode for å finne ut hva man skal gi en eller flere i gave :)

Nå skal jeg lage meg noe middag...ha en fin fredag :)

Ingen kommentarer: