Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



søndag 22. november 2009

LITT flaks skal man ha...

Som de fleste veit så har det hvert møkka vær den siste uka...og jeg hadde avtale med 3 stk i konkuranse gruppa om å hjelpe de med å bli mere beviste på hva de faktisk forteller hundene sine på trening. Og i går så hadde vi opphold og antydning til sol, og det var dagen vi hadde avtalt å treffes :)

Det virka som det gikk opp noen lys for dem....og de skjønte hvor viktig det var å ta utgangs punkt i hunden når de trener. Ikke hva de andre gjør eller sier. Det som jeg ser er utfordringen til de som er helt ferske innen konkurranse trening er at de ikke veit hvorfor de lykkes, mislykkes med enkelte øvelser. De har godt på kurser hvor alt har godt veldig bra..men de veit ikke hvorfor det har godt bra.....utrolig viktig å være bevist på hva du gjør på treningene dine.

Fikk også ett kjempe komplemang...de som kom lurte på når jeg skulle ha oppfølgings kurs....det var koslig å høre.

Det jeg synes er rart er at det ikke er flere av de som aldri har konkurert før har hvert intressert i å få hjelp med hvordan få mere ut av felles treningene. At de som har konkurert lenge og kommet ett stykke på vei ikke er intressert skjønner jeg...for de har andre å trene med som gir dem det de trenger av tilbake meldinger. Og er mere bevist på hvordan trene hunden for å oppnå best mulig resultat.

Samma kan det være...jeg har finni enda ett kurs jeg kan holde for folk....og jeg fikk bekrefta at de punktene jeg satte opp er det som skal til for å gjøre folk mere bevist. Så da kan man ikke si noe annet en at man er fornøyd :)


Nå skal middagen planlegges...slutten på herrestaffeten skal ses....og resten av søndagen skal brukes til å kose seg inne :)

Ha en fin innesøndag :)

Ingen kommentarer: