Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



mandag 23. november 2009

Da er planene klare.

Hvilke planer? De fleste som har surra rundt i huet mitt den siste tiden. Den ene planen var å få unna julegavekjøp og andre innkjøp til jul unna før 1 desember. Det gjelder jo ikke all maten. Frukt og slikt har jo begrensa holdbarhet...men jeg har planer om at de siste ukene før jul så skal jeg har muligheten til å holde meg så langt unna kjøpe senterer og julestress jeg bare kan. De ukene skal brukes til å kose seg...gå turer i skogen...trene....planlegge pynting inne....hvor jeg skal sette hva...det er slike ting jeg koser meg med.

Det jeg synes er så utrolig er at en gutt (mann?) som meg, har like mye sommerfugler i magen, og gleder seg like mye til jul som når jeg var liten. Får jeg begynner å dra på årene....(begynner!!!!, veit jeg har lesere av bloggen som er godt voksne..og i forhold til dem er jeg bare barnet *ler*) Men jeg gleder meg fortsatt kjempe masse til jul! Helt vildt.

Jeg er barnslig av natur, så det er kanskje derfor jeg gleder meg så sinnsykt til jul. Kosen, pyntinga, tradisjonene...er med i "jul i skomakergata" på face book og vi er snart 80 000 medlemer. Husker når jeg var liten og hørte kjenings melodien til jul i skomaker gata...jeg har de følesene når jeg nå tenker på skomaker Andersen og tøffe tøfflus...jon blund og barnas rettigheter. Den gangen så varte en episode av jul i skomaker gata så utrooolig lenge..... Lurer på om jeg skal ha appelsiner med nelikk spiker i år... det tror jeg at jeg skal!

Har andre plane også..planer om når jeg skal starte off med lex....sier ikke noe her på bloggen..men håper at jeg før sommern har opprykk til lp2..og i løpet av året opprykk til kl3 slik at vi har hele 2011 til å komme oss opp i eliten..og sette kursen mot lp championat...håper at jeg har championatet i 2012...tenke om jeg hadde greid campionatet med lex på 40 års dagen min...det hadde hvert noe! Planene er klare men det er ikke snakk om å gjøre noe før lex er klar for det.

Hadde masse planer med caro også, og de fikk vi ikke akkurat fulgt...så jeg er mere enn klar over at ting kan skje underveis..men det er greit å ha en plan og noen justeringer underveis må man regne med!

Av nærliggende planer er det sjekk med div off etater om hva som kan og ikke kan gjøres med tanke på å starte eget firma..søknad på bolig lån skal gjøres før årets utgang. Så får vi se hva som venter meg i 2010.

Nå skal julegavene som er handla inn pakkes....resten handles antaglig i løpet av uka...deilig.

Ser ut som jeg får meg en tur til trysil når det er snø der oppe også...det gleder jeg meg til..snø....få dempa snø abstinensene..det gleder jeg meg til..

Men jeg husker det...er det noe som skal til dogs4all som sveiper forbi ski i helgen og kan ta med seg en haiker. Haikern er meg.....:)

Nei...nå må jeg få unna resten av dagens gjøre mål.

Ha en fin mandag :)

Ingen kommentarer: