Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



lørdag 7. november 2009

Får ikke sove....

Øynene sier at det er natta..men kroppen er ikke enig. Det synes jeg er litt dårlig gjordt...hvorfor kan ikke kroppen og øynene være enige? Er også våken fordi Lex ikke skjønner at alt skal spises...da får man nemlig løs mage...og hund med løs mage i blokk...man behøver ikke akkurat kle av seg så mye klær når man skal sove...går mere i sove med klærene på. Tenk om hunder hadde greid å skjønne samenhengen mellom det man spiser og vondt i magen etter på.

Det som gjør meg litt forundra er at han på dagen er fin i magen...men på kvelden ikke så bra i magen...han har hvert sånn annen hver dag nå. Kommer til å kjøpe Zolac i morra tenker jeg. Og det er en del pinner mv som forsvinner fra hverandan slik at jeg begynner å elimindere hva som gjør at magen til lex ikke vil samarbeide for tiden. Det stemmer ikke med stress heller...ikke foret han spiser...ikke har han fått gobiter i dag heller...han spiste noe ute seint i går kveld..men det skal da ikke ta over 24 t før det finner veien ut igjen...nå jeg tenker meg om så er det flere rund om som har sliti med at hundene er litt løse i magen....vi prøver zoalc vi..så får vi se hvordan det går.

Utrolig hva man kan finne på å skrive om på denne tiden av døgnet...hva slags avføring hunden din har....hmmmmm.

Trente på onsdag...dekken til lex var godkjent...litt bevegelse når jeg stod ett stykke unna...innkallinga var knall bra...ståen sliter vi fortsatt med....sitt under marsj er under veis. Lex har takk å lov ikke noe agresjon mot andre hunder.

Lex er snart 22mnd...og dagene er litt opp og litt ned....noe som hører med.

Nei...kjenner at jeg er på vei nedover bakken....og det er ikke bra..skal ikke skrive om det her...man blir så sliten av å lese at andre sliter..så derfor droppe jeg det...kan heller skrive om att mellomsrom tasten virker bare 2 hver gang...så jeg får irritert meg litt på pcn også....

Kan ikke skjønne hva som er så skummelt med å legge seg.....har jo ikke planer i morra...treningshjelpen jeg planla var det ingen som trengte..så jeg har fått en fri lørdag...da burde det jo ikke gjøre noe om lex må ut...for da er det bare å sove på dagen.....hmmm.

Godt jeg har så mange kanaler på tv...mye å se på.....uansett tid på døgnet... kanskje jeg skal prøve lure meg selv med motsatt psykologi...i stede for å tenke at jeg må gå å legge meg å sove snart....så forby meg selv å sove...kanskje det funker....? Eller høre på noen lyd bøker?

Uansett så kan jeg jo ikke sitte her å skrive om egentlig ingen ting helle natta heller...det blir jo en smule kjedelig for dere som leser...så jeg avslutter nå jeg...

Ha en fin helg uten laken skrekk ;9

Ingen kommentarer: