Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



mandag 16. november 2009

Rolig helg...hektisk uke?

For helgenhar hvert rolig...har trent inne i leiligheten i helgen..ikke hatt den store lysten eller orken til å gjøre så mye ute. Teller ned dagene til jul og dagene til jeg kan pynte...skal se om jeg greier å vente med å pynte til det er en uke igjen til jul...noe jeg tviler på..men skal prøve så godt jeg kan å vente til 14 desember. Kommer til å holde hardt men jeg skal prøve ;)

Det har hvert noen hektiske uker av løst av stille uker..nå begynner det å ta seg opp igjen merker jeg...dagen i dag er vel den siste på en stund hvor det ikke er så mye å gjøre. I morra er det ut å farte til avtaler, hele uka er farte rundt til diverse avtaler. Men slik er det bare :) Det får tiden til å gå.

For en gangs skyld har jeg ikke så mye på hjertet heller....men kjenner jeg meg selv rett tar det nok ikke så lang tid før jeg har noe på hjertet.

Hmm..nå kom jeg på grunnen til at jeg logga meg på nett i dag...(har ikke hvert på nett siden lørdag)..skal finne ut når jeg kan ta turen til fastlegen min uten å måtte albue meg frem mellom de som står i vaksine kø....har noen sp og ting jeg lurer på. Jeg misliker nemlig å stå i kø..jeg er av de som kjører omveier og dobbelt så langt for å slippe å stå i bil kø. Du får sett mere av norge og nær miljø på den måten.

Lex ligger ved siden av meg i sofan og sover....ikke dårlig spør du meg...denne hunden har bøtter med energi. Så jeg skal nyte at lex slapper av og gjøre alt jeg skal på nett...og det uten å få en hund i tastaturet...eller en leke i huet fordi lex kaster den rundt.

Nei, ha en fin mandag...en fin uke kan man vel si...:)

Ingen kommentarer: