Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



fredag 20. november 2009

35 dager til jul.

Greit å ha noe positivt å tenke på når hunden hoster og været er så dær. Teller ned så det holder...tenker på hvordan jeg skal pynte osv.

Formen til lex er stigende...hoster nå noe mindre...men han får en og annen hoste kule. Det kommer mest hoste når han beveger seg eller står opp om morran. Med beveger seg mener jeg nå vil jeg ikke være syk men vil leke...da begynner han å hoste. Men ellers så er hosten hans avtagende. Blir spennede å se når han slutter å hoste..om det blir enda en uke uten trening...

Denne uka har godt kjempe fort...synes ukene..mnde bare raser av gårde...og om ikke alt for mange ukene blir dagene lengre å lysere...det ser vi frem til.

Det har ikke hendt så mye denne uka så det er ikke så mye å skrive om egentlig. Så da avslutter jeg her tenker jeg ;)

Ha en fin lørdag...det er spådd pent vær :)

Ingen kommentarer: