Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



tirsdag 3. november 2009

Valgets kvaler...

Har det akkurat nå...om jeg skal fortsette slik jeg gjør, eller ikke fortsette slik jeg gjør. For jeg har lyst til å slutte med det jeg gjør samtidig som jeg ikke er helt sikker på om det er det jeg vil alikevel....for det kan jo tenkes at ting endere seg etter hvert...kanskje....men det kjennes ikke slik ut.

Og hva gjør man da...skal man ta en avgjørelse ut fra hva man føler her og nå...eller vente å håpe at det bare er ett innfall, av ett anfall fra ett påfall av ting?

Er ikke lett akkurat det der...er ikke lett i det hele tatt.

Det eneste som jeg er sikker på er at hvis ikke ting endere seg innen en stund, så må jeg endre på mine ting. Og da brude man vel følge det innfallet man har akkurat nå?Eller?

Slike ting forvirrer meg...så hvis du føler deg litt forvirra også...så er du ikke alene ;)

Nå skal jeg å grubleriene mine fortsette med dette i senga...å er jeg heldig så har grublerine mine funnet ett svar i morra ;9

Hvis dere ikke hører fra meg på en stund så er det bare jeg som tester ut om det å gå i hi er en mulighet jeg burde vurdere?

Ha en valgeskvalerfri aften, æææææhhh...natt passer vel bedre :)

Ingen kommentarer: