Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



søndag 1. november 2009

Varmedress og godt selskap.

For i dag kom varme dressen frem...og det angrer jeg ikke på. Holdt meg godt og varm på treninga i dag. Spor trening....og i dag skulle det legges pinner i sporet. Jeg ankommer tidlig for å få ut litt energi på lex....han få løpe etter kongen på jordet. Ingen dum ide skal det vise seg etter på.

Etter en liten stund kommer Torill, jeg prater litt med henne om tanken min om hvordan legge ut spor med pinner. Og hu skjønte tanken min. Derfor gjorde jeg som jeg hadde tenkt. Pinner og gobiter i sporet...men droppa gobiter der pinnene ble lagt. Så kom Arne en tur også..kjempe koslig.

Fikk bevis for at lex er i sin egen lille verden når han går spor...han jobba knall bra...vi hadde bra kontakt gjenom lina...ikke de store utslagene....og veldig bra rolig tempo i sporet. Når lex snuste på pinnene klikka jeg med klikkern og forvente egentlig at han skulle se på meg...oooo neida...sporte har mye strørre betydning en en gobit og klikker. Men jeg klikka når han snuste å fant ut at her legger vi egne pinnespor og ser hva som skjer...begynner med kort spor med mange pinner...tror jeg. Mulig jeg trener med pinner på gresset...eller andre steder før jeg putter de inn i sporet....kommer til å prøve meg frem. Må sørge for at pinnene får en egen verdi.

Det var behagelig å å etter lex i dag...kunne ta av meg hanskene...grave frem gobiter....bruke klikkern...mao...jeg kunne gå spor og holde i spor lina med en hånd, ikke surre spor lina rundt hendene og ni holde i lina, å ï tillegg måtte bruke den lille vekta jeg har til å holde igjen lex. Jeg kunne gå etter han på normal måte. Nå var jeg også nermere lex når jeg gikk sporet enn de andre gangene..så jeg tror jeg skal gå gradvis ut på avstanden til lex i spor lina også.

Veldig fornøyd med lex i dag..gikk spor i ulent terreng og han holder spor gata bedre og bedre..kjempe fornøyd!

De som så på syntes også han jobba veldig bra...og det er jo koslig å høre.

Tenk at denne helgen snart er over også....dagene raser av gårde....etter denne uka så kommer livet mitt til å roe seg ned litt også...har hvert en smule hektisk..ikke noe galt i det egentlig...men greit å ha perioder hvor man føler at man får puste litt også :)

Ha en fin søndagskveld.... :)

Ingen kommentarer: