Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



torsdag 12. november 2009

KALDT!!!!!!!!!!

Fytti rakkern som jeg frøys i dag...det var isekaldt jo...neste torsdag skal jeg ikke være så tidlig ute på treninga i oslo. Og jeg skal ha på litt andre klær og kjøpe meg votter. Hansker funka dårlig på min hendre i allefall.

I går var det trening i follo hallen...tannvisninga gikk ikke bra...felles dekken gikk veldig bra til å være på den avstanden. Og han var høyt oppe i år også..men lettere å ha med å gjøre alikevel. Trener en del inne her hjemme for tiden...har innreda på en slik måte at jeg har en ca 10m jeg kan gå gjennom leilgheten og midt i stua så har jeg vel en drøye 25 kvm hvor jeg kan trene. (det er fordelen med å ikke har råd til masse møbler osv ;9) Skal da være noe fordeler med å være fattig på penger..*ler*.

Har trent en del på rett posisjon...og det er blitt bedre...men ståen er ett kapitel for seg og vi her tilbake til innlæring på hund som aldri har gjordt stå under masj før. Men er det der man må starte så er det bare å starte der :)

Lex jobba bra i dag....han begynner å skjønne (periodevis) hva det er jeg ønsker av han. Og det er bare å forstette å prøve seg frem. Det å si stå å kaste ball bakover kan jeg droppe...for lex snudde i fart etter kongen han trodde forsvant bak over....jeg måtte teste...sa ikke stå men bare lot som jeg kasta...og det var ikke my stå stille der i gårn nei...mere snu på en knappenål... er faktisk imponert over at det er mulig for en rottis å snu så fort!

Tok å trente dekk med lex...var noen som drev med hopp over hinder...lex strakte hals men hvis jeg ikke husker feil så låhan stille uten å bevege seg denne gangen,,,noe som er første gang på lenge...nå lå han alene...har egen plan på fellesdekkene frem over...tiden vil vise om planen jeg har er den rette....lex vil fortelle meg det.

Nå er jeg god å varm igjen..lex er sliten etter å ha brukt hodet....og det er helg...mulig det blir en treings økt i morra også....

Ha en fin torsdags kveld....:)

Ingen kommentarer: