Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



lørdag 14. november 2009

Flinke.

Ja jeg synes faktisk at vi var det...erlend og jeg trent når det snødde som verst i går...og det gikk ganske greit for begge to. Trente stå med lex..kan nå ta ett steg fra han på stå...trente venster vendiger...og det gikk bedre. Posisjonene er periodevis veldig bra, men det sklir litt ut inni mellom. Men ett steg av gangen ;) Så hadde jeg en innkalling med lex som i følge Erlend ville fåttmax 0.5 p trekk i elit klassen...og det med en hund som har satt seg skjevt..halvmeter bak når han løper innpå plass...da var det bare å slippe jubelen løs..knall fornøyd altså!

Jeg er en av de som kooooooser meg når det snør..jeg blir i utrolig godt humøre...smiler mer og får en buuust med energi når snøen laver ned...og når jeg ser snøen forsvinne igjen...så synker humøret og energien i takt med snøen som forsvinner.

Siden det var spådd regn og masse varme grader i dag, så fant jeg ut at her er det bare å nyte snøen så lenge den ligger...så ved midnatt så tok jeg med lex ut og vi gikk en laang kvelds tur i snøen...jeg gikk en skogssti..det var masse snø på trærne...og det var mulig å se hvor man gikk..nydelig altså. Når jeg så ut av vinduet mitt å går så var alt lysere ute...i dag er alt bare svart uten for.

Jeg håper på en hvit julaften..men det blir vel som det pleier..hvit (i form av rim eller littsnø)frem til moran på julaften så smelter alt bort. Sukk. Men vi får se om jeg kanskje kan ta feil i år ;9

Denne tiden av året er den tiden hvor kennel hosten går blandt hundene og influensan besøker oss mennesker...nå er det kennel hoste her på østlandet..lex er ikke smitta...ikke som jeg veit..men..er jo ikke noe bombe at etter viking skipet...denne gangen dogs4al så eksploderer det av antallet hunder med kennel hoste. Så hunder og mennesker kan bare gjøre seg klare for tid med sykdom. (selv om jeg håper at både lex og jeg slipper unna ;))

I morra er det søndag...vi får se om det blir spor på lex..har vel egentlig bestemt meg for å la det ligge litt...men det spørs om jeg greier det. Jeg er en som ikke gir meg før jeg får ting til...på godt å vondt.

Må ut en tur i morra å trene i allefallså får vi se hva det blir. Nå har jeg faktisk skrevet 380 innlegg...i allefall i følge min blogg..ikke dårlig bare det..og dere det er 40 dager igjen til jul ;)

Ha en fin lørdags kveld :)

Ingen kommentarer: