Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



tirsdag 11. august 2009

Torden og lite søvn...

Gjør noe med orken og humøret. Det har tordna her hver kveld, mellom 00 og 04 de siste nettene, og jeg må innrømme at jeg er en av de som ikke setter så innmari stor pris på torden. Får håpe at vi ikke får torden i natt slik at batteriene kan lades opp igjen :)

Hadde planer om å gjøre ingenting i dag, men ser at gulvet mitt er blitt hundehår vegg til vegg teppe...kan være greit å få fjerna de hårene. Kanskje lex og jeg ikke nyser så mye da ;9

Trente i går, dvs leke, hoppe over hinder uten mål og mening. Testa treapporten og fant ut at den syne lex er kjempe kul å løpe etter, men å komme inn med den er ikke like intressant, så vi starter å jobbe litt med den inni mellom og. Deler opp øvelsen i mange deler og setter den så sammen igjen. Blir prøving å feiling men det er det man lærer av :)

Merker at ferie tiden er over, møter ikke så mange mennesker på siste luften til lex lenger, morgen traffiken øker også.

9.9 åpner den nye tunnelen, og jeg er en av de som håper at folk dropper å kjøre alle små veier for å unngå kø, da kanskje det blir litt roligere her også. Det vil tiden vise, vi mennesker er jo vane dyr så ;)

Tror jeg skal sette meg ut på værandan, prøve å ikke sovne, sitte å tenke på at jeg bør støvsuge, og ellers bare glo ut i lufta..greit med slike dager også :)

Ha en fin tirsdag :)

Ingen kommentarer: