Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



onsdag 12. august 2009

Så er FERIEN over...

Ikke sommern, for den håper jeg blir her litt til. Vel en lang stund til. Jeg skriver at ferien er over for jeg merker at dagene fylles opp av ting man MÅ gjøre og ikke ting man vill gjøre ;9 Men det er jo derfor vi gleder oss til sommern og ferier, nettopp det at vi kan gjøre det vi vil. Ikke bare det vi må.

Har hatt noen trenings økter inne med lex, har prøvd å trene avstands komando med ham, og når jeg står foran ham, har han nektet å stå... Så når lex i går ble veldig kontaktsyk og ville ha oppmerksomhet var det avgjordt og ved hjelp av gobit og klikk på rett sted har han begynt å fatte at han kan stå foran meg. Det var gansek ok, å så fort drittungene i under etg har våkna skal vi jobbe med metall apporten. Nå griper han den...holder den under tvil..men det er bedre en ikke ta apporten i det hele tatt.

Merker at lex er litt var på miljø for tiden...mennesker er litt sånn hmmmm..lex vet ikke helt om han skal overse eller løpe bort..og han ser litt spøkelser for tiden.... jaja, for bare ta ting som de kommer.

Man har jo hele livet foran seg :)




Ingen kommentarer: