Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



søndag 9. august 2009

I medvind?

For det virker som det er ett sted i livet mitt ting virkelig går bra for tiden...hunde trening... :) Var å trente spor i dag...og hadde ca 1 m mellom gobitene i sporet, og det i høyt gress, ulent terreng..lex jobba så bra at jeg kjente at jeg ble blank i øya! NYDELIG om jeg skal si det selv! Så utrolig bra, og de som var med å trente gikk glipp av nesten hele sporet.... Jeg kunne koble fra halsbånd til sele mens han jobba og han gikk med heeeelt slapt bånn :) rolig, samla og jobba som bare søren...utrolig god følese!

Har legt ved noen nye hjemmesider, emma og toril som vi trener spor sammen med og litt lp inni mellom og, og Chatrine som vi trener lp sammen med..begge i fbk. Ta dere en titt. :)

Vi som trener bruks har lenge mast på torill at hu skulle skaffe seg hjemmeside, og det har hu skaffa seg, så nå gleder vi oss til å følge med på hva som skjer utenfor treninga også....

Cathrine har jeg hatt link til her før, hu har fått seg ny hjemme side og ny hund siden sist, bordern ica er det nye til skuddet :)

Har ikke mere på hjertet akkurat nå enn at jeg er KJEMPE FORNØYD med treninga i dag :)

Ha en fin søndag :)

Ingen kommentarer: