Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



fredag 7. august 2009

To trenings økter på en dag :)

Etter at leiligheten var rydda og en kompis har hjulpet meg med å få "steinalder" pcn (han sa steinalder) til å jobbe litt fortere og fikk økt det virituelle vinduet bar det av sted til nesten oslofjorden for en treningsøkt. Kort og veldig effektiv. Lex fikk IKKE løsninger på ett par ting, noe jeg likte veldig godt. Han skulle være med når den jeg trente sammen med belønna sin hund med å kaste ball. Men se, han satt fast i bånde sitt gitt...herlig for nesta gang han reiste seg da og jeg sa nei så stoppan :)

Så bar det østover og en ny økt, hvor jeg fant enda en metode å trene inn metall apport på, for den siste jeg fikk tips om greide jo jeg å dra for langt, så langt at lex nekta å se apporten. klikker kan brukes til mye :)

Det gjenstår ett par ting, men det går i riktig rettning. Og ingenting er bedre en det :)

Nå er det fredagskveld, det er ok tempratur ute og jeg skal kose meg. Dette er eneste helge i august jeg har "fri". Neste helg er det bjerke, så er det klubbmesterskap og dernest skal jeg være fig på fa. Og da er faktisk august over :) Og er hytta i trysil ledig, så settes kursen opp til trysil 1 sept. Men det ligger langt foran der :)

Ha en fin helg :)

Ingen kommentarer: