Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



onsdag 5. august 2009

Sverigetur og hund i tastaturet!

For endelig skulle frysern fylles opp med mat..stakkars liten fryser har jo hvert like tom som lommeboka. Tror den følte seg litt unytte der den stod helt tom med lokket åpent som en sulten fugle unge som tigger om mat. Og i dag kunne jeg endelig gi den noe den kunne "passe" på. Tror den satte pris på det.

Turen til sverige var koslig, en kompis som brått stod uten noe å gjøre om dagen, grunnet nedskjæringer fant ut at en tur til søta bror ikke var så dumt. Og siden han vanlig vis jobber på dagen og jeg trener hund på kvelden ses vi alt forsjelden. Ble oppdatert om hva som hadde fore gått i hans liv og jeg oppdaterte han om mitt liv, var vi fremme, og for engangs skyld var handlinga over på en 30 min, mot 2 t når jeg drar sammen med venninder eller mor/søster. (jada jeg veit at mannfolk kan bruke laaaaaaaaaaang tid i butikker å) Så da fant vi ett sted vi kunne spise litt og etter det satte vi kursen mot norge igjen. Bra vær..selvfølgelig er det bra vær når jeg ikke skal trene (smiler) men men, hadde en fin tur og fryser er fylt opp så jeg klager ikke, bare bekrefter ett faktum :)

Vel hjemme, mat dyttet i fryserens store gap, var det på tide å sjekke pc for mail og oppdatere seg på hva som fore gikk på fb.

Lex fikk lov til å kose seg hjemme idag, så når jeg kom hjem var han en smule kontakt syk, så det ble litt kos før han fikk ett gnagebein og jeg kunne fortsette med det jeg skulle på pcn min. Han jeg dro til sverige med skal hjelpe meg med å finne ut hvorfor jeg til stadig for beskjed om forlite minne, har 13 GB ledig minne..så jeg får ikke helt dette til å stemme. Litt analfabet når det gjelder data. Og mens jeg driver på enser jeg en svart stor skygge på min v side, som veeeldig forsiktig legger seg ned vedsiden av meg i sofan. Koslig i å for seg å få selskap av en orntlig kose gutt, men når du plutselig får hele rottweiler hodet på tastaturet og hendene, og to STOOORE øyne som ser på deg.... "kos meg a" mens du er midt i en setn...og de som har store hunder...veit hvor tungt ett slikt hode kan bli når det ikke vil flytte seg men gjør alt for å få kos...DET ER TUNGT. Og veldig upraktisk, ikke minst utfordrende når du ikke får skrevet eller sett hva du driver med. Og så fornærma som bare en kosete hund kan bli når han ikke får den kosen han ønsker, som lex da ble, sendern meg furtne blikk, går ned av sofan og legger seg surt under bordet...

Det fine med hunder er at de ikke er lang sinte, eller er fornærma lenge...for etter å fått kvelds luft og for kom lexern oppi sofan igjen med gnagebeinet med hodet vedsiden av meg og pcn, var alt tilbake til det vanlige.

Er spådd bra vær i morra også, så den dagen skal nytes best mulig...og mulig en trening på kvelden...ser ikke bort i fra det :)

Ha en fin aften...vi får håpe sola blir her noen dager til :)

Ingen kommentarer: