Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



torsdag 13. august 2009

En fin dag :)

Våknet av alarmen på mobilen, opplæring om web hotel og hjemmeside stod på planen. Trøtt men fattet kom jeg meg etter hvert ut av senga. Lex skjønte heller ikke meningen med å stå tidlig opp (les for oss tidlig). Så etter å ha hvert på badet, slukt en banana, var det luft av hund og avgårde bar det. Litt bortover..litt til høyre..så mere bortover....så til venster..litt til høyre..så en til venstre og til slutt til høyre igjen var jeg fremme. Lex inntok passe på bilen positur, mens jeg gikk inn for å skjønne hva det var jeg hadde og ikke hadde når jeg hadde kjøpt domene mitt.

Før vi kom så langt kom vi inn på litt slik og litt sånn. Så ble det litt av det vi skulle og jeg fikk forklart at jeg ikke hadde web hotel og ble anbefalt ett nettsted som kunne hjelpe meg med både hjemmeside og web hotel. Etter at det var gjordt kom vi litt inn på fremtid, tanker og planer...før dagens gjøre mål tok igjen min gode venn og vi gikk hvert til vårt...han ble der han var..jeg rusla litt bortover, så nedover..ut og ned til bilen. Det kunne jeg bekrefte at lex hadde gjordt en god jobb, bilen stod urørt ;)

Det hadde starta å regne litt så jeg fant ut at å dra hjem for å se på regnet det gadd jeg da ikke, innom en kiwi butikk, kjøp av frokost, så satte jeg kursen mot en foss som jeg ville titte på uten å måtte albue meg fram mellom andre som vil det samme.

Vel fremme, regnet det fortsatt, men som hundemeneske med hundebil har man da regntøy og støvler i bilen, så etter ett raskt skifte i bilen og ett stk undrede blikk fra lex der jeg stod bøyd å dro på regntøy..og balanserte så godt jeg kunne, var det ut av bilen og en glad lex konstaterte at han endelig var ute han også.

Vi titta oss rundt..og lex sin vane tro fant ut att jeg gikk altfor sakte frem, her var det masse som måtte undersøkes på en gang....noe jeg ikke var enig i. Lex snuser og vimser med meg bak som prøver å stable beina riktig. Fikk nå sett på fossen og fant ut at sist jeg var der, så var det MASSE vann der..for vannstanden var mye lavere nå og nå var bare en av portene var åpen. Sist var alle porter åpne.

Jeg dras rundt av lex..finner en godt skjult sti og følger den med årets trekkhund. Jeg ble god å varm..og fikk gått en bra runde med lex. Tilbake til utangspunktet var det av med regntøy, for jeg følte meg mere våt på innsiden av de en jeg var på utsiden..og vips sola er i ferd med å dukke opp...lex ruller seg i gresset og finner seg ett sted han setter seg...fint bild tenker jeg...hvor er mobilen..jo..i bilen..henter den og får tatt noen bilder :)





Lex sitter pent foran en av portarmene etter å ha dratt meg rundt i skogen...






Her ligger lex foran en av portarmene.



Vil dog si at dette er det beste bilde...lex med solberg fossen bak seg :)

Lex ligger nå i tastaturet og jeg har en hodepine som er på vei kjenner jeg..så jeg avslutter innlegget med å ønske dere god helg på forskudd...for jeg drar til degernes i morra...er der til lørdag før jeg setter nesa hjem og lader opp til å hjelpe til med å sjaue på bjerke søndag:)

Tungvint å skrive med en rottis i tastaturet...... God helg..fri for hunder i tastaturet...eller andre uønska steder ;9

Ingen kommentarer: