Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



lørdag 11. oktober 2008

Prosjekt kinotur.

Ja, det er ett prosjekt når du ikke har hvert på kino på 5 år. Dagene og helger er normalt blitt brukt til hund. Men dette var ett positivt og morsomt prosjekt.

Det største prosjekter var jakten på de klærene som IKKE er hundetrenings klær. De har blitt sky, de er få og har en egen evnet til å gjemme seg i skap og skuffer. De ønsker ikke å bli funnet. De har det mye bedre i det trygge skapet, hvor de får høre hva som skjer på utsiden av skapet fra hundeklærne.

Jeg starter med søket der jeg synes å huske at jeg fikk ett glimt av dem sist jeg rota inni skapet. Som ett mannfolk, som bor aleine så drass alle klær UT av skapet, enten på senga eller rett på gulvet. Denne gangen havna alt på gulvet. Gensere kastes litt rundt om kring til man finner den ene gensern som ser nogenlunde ok ut og er hel. Når den er fanget inn, så er det å finne olabuksa...hvor nå en den hadde gjemt seg...den fant jeg gjemt innerst i skapet...godt skjult bak en svart joggebukse. Så dyttes alle klærne som har havna på gulvet inn igjen, hulter til bulter slik at alle klæra er sikkra flere turer på gulvet slik at jeg finner det plaget jeg skal ha. Ved en senere anledning.

Da var klærene samla inn. Og jeg gjør meg klar...hilser på dusjen og barbermaskin. Sjegg stubbene protestere vilt og vrir seg alle mulige veier..ikke snakk om noe klipp her enda nei. Alt for kort tid siden sist. Det har ikke gått de obligatoriske tre ukene. Men de blir jakta på og klipt ned.

Her jeg bor så tar man tog, og i dag ville nsb at skinnene skulle jobbes med. Så noen gode venner kjørete meg ditt jeg skulle. Takk til solvor og Jon-ingar.

Jeg møter mikkel på kinoen, vi skal se filmen arn... ett eller annet. (som skrevet tidliger i bloggen, hodet mitt er kledd med verdens beste non stick belegg) Det er filmer basert på arn bøkene til jan guilliou. Vi kjøper billettene og finner oss ett sted å spise litt. Vi spiser og koser oss og lattern sitter løst.

Så er det innkjøp av obligatorisk godis, og vi er klare for film. Filmen er fin den... er vel ikke akkurat en film man ler masse av men fin var den. Skal ikke skriver noe om det som skjer i filmen i tilfelle noen skal se den. Må innrømme at tårene var på vei 2 ganger.

Jeg har hatt en kjempe fin kveld, har som skrevet ikke hvert ute på mange år... vel sånn kino og spise ute tur. Jeg håper at det blir flere turer på kino. Dette ga mer smak.

Og kanskje jeg greier å få temma ikke-trene-hund-klære mine hvis det ikke går 5 år til neste gang..

Neste film istid 3, eller hva sier du mikkel? ;)

Nå skal ubegrunna dårlig samvittighet viskes bort ovenfor caro. Ha en fortsatt fin helg :)

Ingen kommentarer: