Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



mandag 6. oktober 2008

I helgen...

Så har vi hvert litt ute å farta. På lørdag traff jeg samboern til faren min på butikken som skulle ha hjemmelagd pizza... og når jeg da fikk tilbudet om å komme ned til de en tur å få en pizza bit eller to... var det ikke noe tvil om hvor jeg kom til å tilbringe lørdags kvelden. Og lex skulle få lov til å være med inn. Caro fikk passe på bilen litt. Lex oppfører seg greit etter min bok. Litt mye stress men det må man regne med. Er vel ikke så ofte lex er med inn på nye steder når vi er på besøk.

Lex er en orntlig kose gutt og fatter lurer på om lex kan være med han og samboern på hytte tur til helgen Jeg sier ja, for lex har godt av å være litt sammen med andre også. Og han vil få det knall bra på hytte tur. Caro får ha meg litt for seg selv igjen. Blir litt RART da...

Så igår var det den obligatoriske søndagsturen. Og for første gang så gikk jeg ikke med noen av hundene. Pappa gikk med lex, og dattra til pappas sambore ble tatt med på tur av caro. Hu synes det var topp å blir dratt på tur av caro. Dette er en jente som er voksen, lar ikke små barn gå med en av mine hunder uten at jeg holder i lina.

Pappa fikk trent hele kroppen i går... En av grunnene til at pappa gikk med lex var fordi lex går MINDRE pent i bånd når jeg er i nærheten. Og denne gangen var intet untak. Pappa er hundevant, så etter litt dsikusjon om hvem som bestemte av de to, når de gikk sammen, gikk det riktig så bra. Pappa sa noe som "han tar ting fort da" Og det er jo ett komplimang man tar med seg på veine av hunden. Og lex er fortsatt velkommen til å være med på hytte tur :)

Den helgen kommer til å bli rar... tror nok caro vil sette pris på å kunne kose med fatter uten at lille klegg prøver å skvise han vekk. At caro kan ha fatter litt for seg selv..

Nei, nå må jeg ta noen tlf... bilen synes at eksos anlegg ikke er nødvendig, å bestemte seg for å gladlig å kvitte seg med mere av anlegget.

Ha en fin dag :)

Ingen kommentarer: