Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



lørdag 18. oktober 2008

Bilen kan brukes igjen.

Og det uten at jeg føler at jeg kjører med dotter i øre...bare de som har vært eksosrør fri fra manifoilen og ut vet hva jeg mener med dotter i øra. Kjørte på veldig forsiktig fra meg til dit.. dit er fritjof land. Og det var perioder hvor man ikke ungikk hull i veien, man sikte seg inn på de minste hullene i bakken. Før jeg dro i dag så surra jeg fast restene på anlegget fast til noen fester uner bilen og kryssa finga. Vi kom oss ditt vi skulle. Og det med restene av anlegget intakt.

Vel fremme ble bilen sikta inn på en bukk og heist opp slik at vi kunne komme til under. Gamalt ble fjerna og nytt henta fram. Mens fatter og min søsters sambo dro for å hente noe som jeg og fatter ikke tenkete på at vi trengte. Besøkte jeg søstra mi og slo av en prat.. en laaaang en. I følge fatter så driver ikke bensinstasjoner med biler lengre. De driver med alt annet, så hvor de fant det de leita etter vites ikke. De fant det og det er det viktigste.

De kommer tilbake, anlegg fikse. settes ditt det skal og min søsters samboer sveiser det som sveises skal. Og vips så har jeg eksos anlegg på bilen igjen. Og det var mye mere behaglig å kjøre hjem en til. Jeg kom ikke ut av bilen med dotter i ørene. Herlig. Glad at han fant søstra mi.

Det sies at kjærligheten ikke kommer bankede på døra... det er feil. Min søsters sambo banka på døra hennes... og det er nå i allefall 10 årsiden. Ganske bra eller hva?

Har hvert innom hjemme sidene og bloggene til mine venner, det gjør jeg forsovitt hver dag, men ta en titt på bloggen til anka å titt på bilder av trygve traver som struts og leiv vidar som giraff. Trygve traver ligner faktisk på en struts...

Ha en fin lørdagskveld :)

1 kommentar:

Anonym sa...

jeg vet hvordan en sån bil er å kjøre ja, som gutta sa det, den høres ut som en harley davidson mamma!
hilsen miss puddel!