Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



onsdag 8. oktober 2008

Lex har ordet.


Ja, det har jeg tenk, og jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg ikke har fått sluppet til før. Jeg har så mye jeg må fortelle om. For det første, det er så morro å kaste meg frem etter mennesker og andre hunder. For de hopper unna når jeg gjør det. Og jeg skjønner ikke helt hvorfor fatter blir så sinna. Han er en orntlig duming. Han sier nei, og blir orntilig steng. Ser ikke helt poenget i det da. Men når jeg ikke gjør sånn ting så blir fratter veldig glad. Og det er ok å gjøre fatter glad...men det er jo så morro å gjøre ting jeg ikke har lov til.


I går foreksempel så var vi på sånn trening... og det var så mange mennesker og hunder og alt at jeg greide ikke å gjøre det fatter ba meg om. Hvorfor skal jeg gå å se på han, når det finnes så mye annet å se på? Fatter skjønner ingenting han. Han sier at jeg er i noe som heter pubertet, nå vet ikke jeg helt hva det er, men det skjer noe med meg fortiden. Jeg må snuse på sånne utrolig gode lukter og der kan jeg bli stående i timevis. Bortestt fra at fatter ikke lar meg bli stående. han sier nå går vi vider. Og da gjør vi vist det. Caro snuser på de samme stedene med samme lukt og han blir rar... tisper sier han... skjønner ikke helt det jeg.


Jeg hørte fatter i går...han sa noe om at han kunne ønske noen kunne skyte ham når jeg var i det humøret jeg var i på trening i går. Jeg synes jeg gjordte det bra jeg selv om fatter ett par ganger måtte si hardt nei og fortelle meg vi trente. Har begynt å skjønne hva ordet dekk betyr også. For når fatter sier det...og jeg legger meg ned utan at hånda med gobiten vises først, så klikker det og jeg får en godbit. Men jeg er litt usikker på om jeg skal legge meg ned hver gang. Siste gangen jeg la meg, ned og gjorde det fort, så fikk jeg leke med kongen. Og fatter var kjempe glad. Så jobba vi med stå... det er bråstopp i hånda til fatter med gobit. Nå kom ikke hånda rett foran meg...jeg stoppa og klikke lyden kom og jeg fikk leke med kongen igjen. Fatter mumla noe om at vi fikk nå avslutta treninga posistivt.....


Nå har caro tatt med seg ballen inn i buret sitt...den må jeg tigge til meg ved å ligge å pipe og pipe... Skriver mere en annen dag....hade!

Ingen kommentarer: