Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



fredag 10. oktober 2008

Jeg fikk en utfordring.....

Jeg er daglig innom blogger og hjemmesider til vennenene mine. Og i dag fikk jeg en utfordring av mikkel. Så den svarer jeg på.

Dagenshøyde punkt: Boblebad.
Dagens sang på hjernen: om med niclas strømstedt.. (av alle sanger i hele verden)
Dagens joviale: caro...
Dagens fnis: si det..den kommer nok... garantert.
Dagens irritasjonmoment: naboen har parkert så nærme bildøra mi at jeg trenger boksåpner for å komme inn i bilen.
Dagens første gang: Våkna uten lex.... han er på hyttetur.
Dagens beste måltid: Crispy vings
Dagens spørsmål: Hvor skal jeg går tur med caro....
Dagens ordtak: Du er ikke voksen før du tørr å være barnslig.

Så da tenkte jeg at jeg skulle sende denne utfordringen videre til mine venner: Cathrine, Arne og trix, Anka, per, lise og alle knerteboerne.

Håper dere tar utfordringen... og ha en super helg.

Ingen kommentarer: