Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



tirsdag 14. oktober 2008

Diverse...

Grunnen til denne overskriften er veldig forklarende når innlegget leses. Våkner til en vakker dag, tenker at jeg skal dra til stedet Arne i klubben har funnet til oss. Ett fantastisk fint sted. Ett sted man kan trene hund på, gå spor, trene felt gå tur mm. Kjempe flott insats Arne. Takk for at du skaffa oss dette omerådet :)

Hundene luftes, frokost spises og mail leses. Dagens nedtur, får ikke plass på innetreninga i kubben. Jeg sendet mail samme dagen de la det ut på nett. Lurer på hvem som fikk plass. Har mine mistanker om at trynefaktor spiller inn. Har ingen beviser for at dette er tilfelle men... maga følesen min sier meg det. Den tar sjelden feil. Nok om det, jeg kjenner at det å dra på trening i dag ikke er noe vits, for jeg er skuffa og lei meg for at jeg nok en gang ikke kommer med i konk gruppa. Har akkurat nå i skrivende stund lyst til å melde meg ut. Men med min dårlige avreaksjon så bør jeg vente noen dager før jeg trenker på hva jeg har lyst til å gjøre. La den største skuffelsen og sårheten får roe seg.

Så drar jeg ditt som jeg hadde tenkt, lufter dyra, og legger spor...lex gobit spor... det gikk i dass...... bare virring. Jeg blanda meg lite inn i hva lex gjorde. Han styrte det meste. tempo var rolig men det var alt. Resten kan ikke betegnes som spor. Legger spor til caro på jordet, første gang han går spor på sånt underlag så forventningene var veldig lave. Kanke si caro gikk et kjempe spor... var mere vifte form en rett spor. Husker mikkel mumla noe om hunder som må gå viftespor for at de skal finne det ev forbrytere kaster fra seg når de stikker av. Caro fant alle gjenstander bortsett fra 1 gjenstand. Men i mine øyne en godkjent viftespor hund!

Og lex, han er godkjent, finne-godbit-før-noen-tar-det-fra-meg hund!

Så er det kjøre turen hjem... og nå finner bilen ut at eksosanlegget, det har ikke løsna overalt, så den bestemmer seg for å la den delen som er festa til motoren slippe taket. Jippi..eller no. Jeg kjører hjem, vet ikke helt om jeg skal le, grine, frese eller bare gi opp.

Akkurat nå så har jeg bestemt at jeg skal unne meg noe godt...glemme alt det dumme noen min... mens jeg spiser. Så skal jeg se på tv... og sist men ikke minst...starte på avreagringa som kommer til å ta noen dager. Det blir ikke noe trening på meg i dag.

Vil også takke for omtanken de rundt meg viser meg med koslige sms og hilser :) De er høyt verdsatt :)

Ha en fin kveld.

Ingen kommentarer: