Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



fredag 17. oktober 2008

Lukter og lyder...

Alle som har ett eller annet slags husdyr/kjæledyr vet at man altid har liv rundt seg. Med liv mener jeg at det altid skjer noe rundt en. Av lukter og lyder. Ikke det, vi mennesker lager lukter og lyder også. Så i rettferdigehetens navn... der man er flere en ett levende individ så er det lukter og lyder.

Her hos meg er det om å gjøre å ikke havne i nærheten av lex sin bakdel når han har spist. Man bør sitte slik at eventuell trekk ikke kommer fra lex mot en selv. Helst bør man sitte nær trekken og lex lengst unna. De som har hunder, (ev famillie medlemer med mye luft i magen) vet hvor forferdelig vondt de gass utslippene hunder har lukter. Det er en ubeskrivelig stank. Takk å lov er den ikke langvarig. Bortsett fra nå han ligger under mitt lille skrivebord, som ikke lengere har plass til mine bein og lex, da vare den lukte plagsomt lenge. Og som oftest kommer de utslippene på ett tidspunkt når jeg ikke kan fjerne meg fra datan. (typisk eller hva?)

Jeg har en hund til.. caro... og hvis jeg ikke sovner før han kan jeg glemme å sovne med det første. Han snorker noe helt sinnsykt. Har faktisk våkna av at han snorker... Har sett hvordan han ligger når han snorker...det er ikke nesa inn mot veggen eller noe som hindere frie luft veier. Nei da, caro ligger med hodet på kanten av senga, (sin egen seng) og snorker som en gamal mann med en drøvel stor som en plomme (eller noe i den størelsen) og som er like slapp som en ballong uten luft i. Skal se om jeg greier å få tatt opp lyd og legge det ut på bloggen hvis det går... for jeg trodde jeg hadde besøk jeg ikke viste om førsta gang caro snorka. Du tror det ikke før du får høre det....

Jada jeg snorker nok jeg også....slipper ut noen gasser gjør jeg å. Men min snorking hører jeg ikke.. og ikke er det tegn på at caro våkner av det...for jeg våkner når han våkner. Jeg våkner av at han tar morgen vasken på natta. Og av gasser...ingen av bikkjene mine flytter seg når jeg har ett lite utslipp. Så jeg tror nok jeg er den eneste som plages av disse tingene.

Helt ærlig, er ikke de største plagene så sant jeg sovner før caro, og ikke er så trøtt at en liten lyd føles ut som den river kroppen i to. Luktene overlever jeg så lenge det ikke skjer mens jeg sitter å spiser. Det er plagsomt når det skjer.

Det artigste, er når lex har utslipp med lyd...for da sitter han å ser mot sin egen bak del med store øyne... kom den lyden fra meg...hva er dette for noe....? Det der kanke komme fra meg..!

Beklager ett litt sært innlegg...men det var det jeg hadde på hjertet i dag. He he he he. Sovna tidlig på morran i dag for caro hadde tydligvis en hard dag i går...han snorka leeeeeeeeeeeenge i natt. Jeg vekten, men han sovna på 2 sek og snorka like herlig igjen med engang. Skulle gitt mye for å kunne sovne liker fort...

Lurer på om den snorkesprayen fungerer på bikkjer også jeg...... hmmmmm...

Ha en god helg folkens. Her blir det mekking av bil og dugnad.

Ingen kommentarer: