Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



mandag 13. oktober 2008

Caro har ordet.


De siste dagene har jeg hatt fatter helt for meg selv. Kleggen har hvert på hyttetur eller no. Det har hvert veldig fredlig, i korte perioder litt kjedelig men ellers helt topp. Vi har gått turer sammen, og fatter har latt meg få snuse lengre på tispeflekkene en jeg pleier.


I går var vi på trening. Siden det kan tenkes at jeg kanskje har kennelhoste så fikk jeg trene helt til slutt. Da trente vi på stå, og en øvelse jeg ikke skjønner helt enda. Først så skal jeg løpe til en kjegle, så inn noe fatter kaller firkanten. Jeg fikk det til første gangen...andre gangen tok jeg firkanten først, så kjegla, så fatter flytta seg slik at jeg gjord det riktig siste gangen.


Men fatter kan blir litt sint også, i går måtte jeg bare hilse på de menneskene som stod å så på. Og jeg vet det at når det er folk som ser på så betyr ikke neiet til fatter så mye. I går stemte ikke det...for da var han plutselig over meg og tok tak i meg... det liker ikke jeg så jeg fikk gitt beskjed om det. Men jeg burde jo vite bedre..fatter gir jo f. Han holder på til han får vilja si. Så det er bare å kaste inn hånkle.


Jeg vet at fatter er sjef, og jeg vet at fatter er glad i meg. Det har tatt laaaang tid før vi skjønte hva den andre ville. At jeg er blitt eldre hjelper jo også. Idag skal lex på kurs..og jeg skal sitte i den dumme bilen igjen. Er jeg heldig så kanskje jeg får komme uta av bilen å får en trenings økt jeg også. Jeg gjorde det sist nemlig :)


Nå skal vi vist ut å kjøre. Ha en fin dag :)

Ingen kommentarer: