Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



tirsdag 9. september 2008

Skal, skal ikke.....

Sitter her å lurer på om jeg skal dra på trening i kveld eller ikke. Vi trenger å trene på tannvisning..men hva er poneget når koordinator ikke vil ta tannvisning. Kan jo trene fellesdekk...og forstyrrelser. Bare jeg greier å ikke la kjeften min få fritt spille rom.... Det spørs.

Hilste på en god kompis idag...vi var på samme sted til samme tid...noe vi ikke pleier å være. Når jeg er i trysiltraktene er ikke han i nærheten og når han er i trysil traktene er jeg et helt annet sted. Men i dag møtes vi ikke langt fra hjemmet. Jeg må innrømme at dyra ikke viste seg fra helt sin beste side. Det ble hilst på med labber og det meste... men de var bare glad og måtte forteller med hele seg at endelig noen som vi kan hilse på uten at det blir bråk.

Vi fikk sagt noen ord før vi måtte vær vår vei igjen. Lurer på hvor vi møtes neste gang..sånn når vi endelig er på samme sted.

Vi har hvert på samme sted før, men det uten å vite om den andre...det var turen jeg hadde til solbergfossen. Da traff vi hverandre på en bensinstasjon sånn en stund og ett stykke unna der vi sist var på samme sted... men uten å møtes.

Jeg har en artig tid å se frem i mot... alle tispen i nærområdet har løpetid... har nå truffet på 3 stk som har løpetid... Og uroen er påtagelig på begge bikkjene. Det er bakdeler som beveger seg i gyngnede bevegleser...i nærheten av annen hund. Lex skjønner ikke hva caro driver med og er med på leken.. Caro kan danse samba med bakdelen så lenge han ikke klater på junior. Og det vet caro...så han gjør det han kan for å lex til å reise seg opp fra gulvet...og stiller seg ved bakparten til lex og danser sin spesielle dans helt i sin egen verden. Ser nesten ut som lex synes dette er morro..for han tar rumpe taklinger på caro..åler seg innpå som katter gjør når de sier hei... Skulle nesten tro han gjorde det for å erte caro. Ja, ja..de trives i bilen..blir det for mye stress for dem så kan de få en liten pause fra alle sine hormoner der :)

Hmm..skal...skal ikke...skal..skal ikke... til H****** heller..kan ikke la den dama ødelegge for meg og bikkjene mine. Jeg drar!

Ha en fin tirsdag :)

Ingen kommentarer: