Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



onsdag 17. september 2008

Jippi, caro borrelia fri !!!!!!!!

Da har det godt en uke siden vi slutta med synolux, og det er ingen stivhet eller tegn til borrelia på caro. Han har faktisk aldri hvert så opplagt som han er nå på lenge. På treinga i går, så var han så intresert i å jobba at jeg trodde jeg hadde feberfantasier. Han gjord alt jeg ba om. Tenk om han kunne gjøre det i lydighets ringen også.

Etter at jeg har begynt å trene lex først, ...så har caro vist en kjempe iver i å jobbe for meg. Ingenting er bedre enn det. Det går veldig fremover med lex også. Han begynner å få en veldig bra kontakt på lineføring. Og de min han greier å holde fokus er sinnsykt bra. Jeg har en kjempe lekse som jeg bare må lære meg. At lex er ung og kroppen er som en gelekump. Han vokser i alle bauer og ender. Og det å da greie å sitte, ligge i samme stilling lenge er ikke kroppen hans helt klar for enda. Og det må jeg banke inn i hodet mitt. Vet også hva det blir masse trening på fremover...stå og dekk. Må bruke hjelpebetingelsene mine der fortsatt. Og det eneste som får vekk de hjelpebetingelsene er å trene, trene og atter trene. Men i korte korte øketer..med mye morro :)

Ha en fin dag, er ikke helt i form, i går kjørte det bulldoser over meg..i dag traktor ;)

Ingen kommentarer: