Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



torsdag 11. september 2008

Liten oppdatering.

Jeg var på trening tirsdag...det var en bra trening. Damen som kom med sin mindre oppbyggende komentar var der, men trente med sin egen hund. Det gikk bra, jeg var i litt dårlig form, så det ble korte men bra økter på begge bikkjene. Lex kommer seg veldig med tanke på at han er i sin pubertet og som en sa, "litt grøt" i hodet. Konsentrasjonen er som den skal være på en hund i pubertet.

Ringte vetrinær i dag... hvis caro ikke viser noen symptomer på stivhet mm på en uke så er faren for borrelia over. Greit å ha ett tidsperspektiv.

Ellers så har det sjedd lite her, jeg har kjøpt øreproper og sover nå natta igjenom. Så hvis lex har invitert til pipkonsertene sine så har ikke jeg hørt dem.

Skal på spor trening etter på, lex for lengre spor og lengre tid. Caro får for første gang gjenstander i sporet. Håper vi slipper regn.

Ha en fin torsdag :)

Ingen kommentarer: