Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



mandag 1. september 2008

Egen trening.

I går så var det trening, og jeg min dumme optimist håpet at jeg hadde funnet noen å trene sammen med. To meldte av bud gyldige årsaker. En hadde jeg ikke hørt noe fra. Men jeg troppet nå opp, og håpet at kanskje ikke alle jeg hadde spurt var opptatt. Men det var de.

Jeg trente alene, men jeg hadde en knall fin trenings økt. Lex kom på plass uten å hjelp, stå har han begynt å ane hva er...linføringa så går han litt bak enda. Men det er ikke så nøye når han går med øya opp..og søker kontakt. Jeg er kjempe fornøyd med økta :)

Så var det eldste mann sin tur. Har begynt å trene firkanten med han...prøver meg litt frem..og det som gjorde meg mest glad var at han både satt og dekka i firkanten på 10 m avstand. Sist jeg prøvde avstands komando på den avstanden så har han kommet mot meg. Jobba med apport også... han holdt den fast i starten... men tids vindu ble kortere og kortere..så her gjelder det å trene aport en gang pr økt.

En kjempe fin trenings økt på begge to. Eneste som vile gjøre det hele helt perfekt er om noen en søndag får tid til å være med...trenger å trene på fellesdekk og tannvisnig på begge bikkjene.

Time will show.

Ha en fin uke folkens.

Jo..broren til lex, niro ble BIR på valpeshow i helgen...kjempe grattis :)

Ingen kommentarer: